ŠTA SLUŠAM...

Ja vam slušam uglavnom svu vrstu muzike,ali najviše volim METAL i to TRASH METAL!

Ali naravno slušam i sve drugo.
Pa evo vam neki od mojih najdražih pjevača i grupa.

Pantera
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marilyn Manson
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Shania Twain
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Michael Jackson
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jenifer Lopez
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vanilla Ice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kacy Brown
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iron Maiden
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Elvis Presley
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nevada Tan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bob Marley
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Backstreet boys
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TO LIVE IS TO DIE!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Za početak evo jedna pjesma
....uživajte....wave.....

KRIVA JE ULICA

Kada živiš u ovom jebenom gradu
U kojem kurve,pijanci i lopovi šetaju
Život ti se čini težak i razmišljaš.
Noću dok prolazim ulicama grada

Susrećem svoje stare frendove
Nude mi alkohol,cigare i drogu
A ja samo prolazim,dok ne susretnem njega!
Ne volim ga više i ne trebam ga

Al' još uvijek ga želim kao nikad do sada
Želim krenut naprijed,al' ne mogu
Nudi mi špricu i ja uzimam.
Nikad ga nisam mogla odbit
Uvijek me rado volio rabit!

blog layouts



Ujutro se budim na mokroj cesti
S votkom u ruci i drogom u sebi.
Nemam pojma što se događa
Al' idu murjaci,znam to je kraj!

Jebem vam mater progovaram ja
A murjak mi nudi lovu za noć.
500 eura nije malo,
Al' čak i ja imam principa.

U jednom trenutku dolazi on
Jebe im mater i nosi me kući.
Budim se u sobi njegovoj
ne shvaćam ništa,al' znam:
Volim ga još uvijek i nije me briga
Jebe li kurve il se drogira.

Volim ga i voljet ću ga
Iako znam da je propalica
Al' nije on kriv,kriva je ulica
U mom jebenom gradu
Gdje lopovi,kurve i pijanci šetaju!

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by kimmi =)

VAMPIRES IN THE DARK...



Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments


Image Hosted by ImageShack.us

Dobrodošli na moj blog!
Pa kad ste već ovdje i čitate box,ajde da se upoznamo.....
Ja sam Monika
(Moni,Milka,Bambi,Sotona,Michael Jackson)...kako god želite.
A sad malo slikica!!!!!
Ovo čudo sam ja......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
........sad vidite zašto Michael Jacksonzujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo smo ja i moja najbolja frendica Elena!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I mi živimo.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.......u Cresu (nadam se da znate gdje je to)thumbup


Ljudi misle da sam lud,ali ja sam samo ponekad malo.....onako zla....naughty
image hosting file



VOLIM:
-životinje
-mrak
-poeziju
-duhove i vampire
-pun mjesec
-noć vještica
-crnu i rozu
-emose
-prijatelje
-upoznavat ljude
-slatke dečkecerek
-jebat prijatelje u mozak
-mog mačka Mikija
-moje ribice
-mog medu
-putovanja

VJERUJEM U:
-Boga
-prijateljstvo

MRZIM:
-laž
-umišljenost

ŽELIM:
-da se sva živa bića ravnopravna
(ne samo ljudi,već i životinje i ostala bića)
-mir u svijetu

AC MILAN

Naravno ja vam navijam za Milan!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I najdraži igrač mi je
Ricardo Izecson Dos Santos Leite Kakaparty
Avo vam malo njegovih slika::::::
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kaka i njegova žena Caroline Cecilo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 10.06.2007.

Zvonko,taj mali lutak vozi auto pravi!!!

I ja sam napokon odlučila napisat novi post,zapravo već ga htjela pisat,ali nisam imala vremena.
Pa prvo da vam zahvalim što se mi ostavili toliko komentara u prošlom postu......tnx....
Bile ja i Elena jučer u Rijeci,malo smo kupovale,malo se šetale i tako.E kupila sam sam vojnički kupači,joj kako je sladak! Onda nas je sjebala neka napušena pica.Dođemo mi u restoran i naručimo picu i nismo mogle pojest,pa smo crkavale od smijeha.....smijeh.....a ljudi gledaju ko da smo lud.Onda je bila neka bebe s irokezom....slatko,slatko....i neki pankeri,ružni ko noć al dobra frizura.Ali ta pica je bila sjebana u mozak,kozna šta su stavili,zbog nje smo crkavali po gradu,a u katamaranu smo pjevali Zvonko,taj mali.............i Brum i sve živo i ljudi su mislili da smo napušene.

Ovo planiram bit za maškare poljeti,po zimi sam bila golfer,al ovo mi je nekako ljepše!!!!!!!!naughty
Image Hosted by ImageShack.us

Evo ima nešto šta me stvarno jako živcira,ali baš onako skroz.headbangNa primjer neke cure koje ja poznam vide neku zgodnu žensku i onda odmah seru kako je ružna,kako je kurva i takva sranja.Kad ja vidim neku zgodnu žensku uvijek žviždim il tako nešto.Uglavnom samo sam htjela reć da me živcira kad ove glupače vrijeđaju nekoga samo jer se njihovi dečki okreću za zgodnim ženskama i jer su ljubomorne!!!bangono upucajte se........mislim stvarno.........

E sad sam bila s Elenom na karauli i čujemo mi neki pas laje.I mi otišli pogledat.I onda sam vidjela tako slatkog psića joj...........dobermana,ali meni su ti psi preslatki i vidjela sam i jednu žensku s jazavcem,ajme mali jazavac je presladak i još ga je vodila na uzicu..............joj...
Al evo vama slika onog dobermana:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I još želim reć samo jedno:IZDAJICE PROKLETE!!!!!!!!!!!!!!Vi kojima ovi govorim znat ćete.Ali mislim stvarno ste ovaj put pretjerali.Evo pisala bi o čemu je riječ,ali previše nepoželjnih ljudi čita ovaj blog,pa onda ništa.To se treba riješit oči u oči.

Dođem ja večeras doma i stara mi nešto počela srat.blablablablablablaNašla mi je upaljač u torbici i počela nešto srat da ja pušim i te fore.Ja sam je samo odjebala i rekla da ja ne pušim,a to zašto ja imam upaljač to je moja stvar.Mislim i ja sam ono,dobro da sam ga ostavila u otvorenoj torbici.Al izvukla sam se i nije stvar u tome nego je stvar u tom da mi stara kopa po stvarima i nona mi stalno ulazi,joj sad ću opet morat zaključavat sobu jer me stvarno jebu u mozak!

Još samo 2 tjedna do kraja,tj. 1 tjedan i 4 dana do kraja škole,jeeeeeeeeee,napokon.Ali ja sad nešto ne kužim,ja sam shvatila da ja zapravo ne čekaj ljeto nego jedva čekam da odem iz Cresa i krenem u školu u Rijeci.malo sam sjebana u mozak još od jučer,al stvarno ono,ne treba mi ni ljeto,samo da krenem u drugu školu,napokon ću učit ono što volim.
I to je to....................e sad moram ić,idem učit povijest da ispravim u utorak inače idem na popravni!
Ala boh!!!!!!!!!!Kiss



| Just Say SomeThiNg (103) | PriNt sOmeThinG | # |