subota, 10.01.2009.

The snow....the flakes...everything is so white...

nemogu vjerovati da su praznici tako brzo prošli...
prebrzo...
žao mi je što nisam provela vrijeme više s prijateljima (bila sam
prezauzeta spavanjem XD)...znam da ću ih sada kada
opet počne škola rijetko viđati ali eto...tako je to...
danas sam bila vani...gledala u sav taj snijeg...danas sam prvi put uopće dotaknula
snijeg u ovoj godini vjerovali ili ne...i sjećam se kako sam se još prošle godine
grudala s drugima i ludirala... nekako je baš čudno započela ova 2009. godina...
no da...tko sam uopće ja da se žalim?



već dugo nisam stavila nikakvu pjesmu, pa evo jedna koja mi se svidjela:

I AM A WOLF

I am a wolf,
running through the trees.
Following the scents,
on the midnight breeze.

I am a wolf,
howling beneath a silver moon.
Hoping that my loyal pack,
will answer back quite soon.

I am a wolf,
standing with my beautiful mate.
We must stand strong and brave,
and face any challenges we meet.

I am a wolf,
Hunting with my pack.
With the young and the old wolves waiting,
for meat to be brought back.

I am a wolf,
and I must kill to survive.
But isn't that something we all must do,
in order to stay alive?

I am a wolf,
withstanding man's fear and hate.
But many have come to love wolves,
and for us that's quite a treat.

I am a wolf,
wild, fierce and free.
Living in forests and mountains,
stretching as far as the eye can see.

I am a wolf,
I'd never want to be anything more.
And I hope that even after I'm gone,
there will be wolves forevermore.



kao što svi znate da ja patim od teškog slučaja takozvane lijenosti, a neke zanima moje mišljenje o filmu TW, evo ja neću ništa pisati, jer bi toga bilo previše. Umjesto toga ovo je link od bloga jedne od mojih najboljih frendica Phoenix Bad Dreams , a naša se mišljenja potpuno poklapaju, a ona je u naletu inspiracije puno toga napisala, pa ako vam se da čitati pročitajte ako već niste. Slažem se sa potpuno svime što je napisala, ali jedina iznimka je da mi je Robert ok u toj ulozi, ne toliko 'odvratan' koliko njoj (meni je malo manje XD) heh...i još da spomenem 2 scene...dopada mi se onaj dio, iako je vrlo, vrlo kratak, gdje Bella sanja Edwarda...tu mi on izgleda totalno...vamp =) i smiješna scena mi je ona gdje Bella leži u krevetu, a njezina mama je u sobi, pa se on pravi da spava. Ako pogledate bolje, primijetit ćete da izgleda kao da mu je netko slomio kralježnicu, tj. kao beskralježnjak A.K.A. ameba...

(žao mi je ako nemam baš trenutno ideja za postove, slobodno bilo što pitajte u komentima...u vezi TW-a, vampova, likova, bilo što...)


23:58 | Komentari 90 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.