petak, 19.12.2008.

...Endings aren't so bad, it depends on how you are looking at it...

gotovo je...
zadnji dan polugodišta...ok ako ne brojim to da
moram ići još u pon da vidim rezultate tj. ocjene ili kaj već...
ali službeno 3 tjedna odmaram oči: buahahaha party
u biti, danas su se svi u šk slikali kao da se više nikada nećemo
vidjeti heheh zubo ali bilo je fora...
hm...da vidimo da li mi se što čudno dogodilo ovaj tjedan??
- profa me iz jednog predmeta prozvala pa zaboravila da me prozvala tako
da na kraju nisam odgovarala, a zaključna ocjena = me happy naughty
- iz matke me profa izbacila na punih 6, 7 min van iz razr jer sam PREGLASNO ponavljala
bio...
- 2 puta sam umrla pod satom od dosade....
- obojala sam cijelu str bilj iz hrv u žuto i to markerom yey...

eto, to su vam zanimljivi događaji haha XD
ma ne...bilo je fkt puno gluposti, zezancije blabla samo sam ja prelijena da to sve pišem
a i ovo mi se činilo zanimljivije (da baš...) lud



umorna sam i happy zbog kraja...ah život je ponekad fkt lijep...da, da pa naravno da je thumbupzubo



inaće...evo veselim se 'zasluženom' odmoru i ljenčarenju...i druženju sa 'starim' frendovima...
eto...i da...sad NAPOKON imam više vremena za blog...i malo sam se odlijenila...
pa vidite i da malo više pišem smijeh

ah...danas sam prošla pored Algoritma...jedva me frendica spriječila da ne skočim unutra i slinim nad svim
tim fooooora books...ah to je moj mali Raj...
u biti...

u vezi TW-a...nadam se da će film nadvisiti moja očekivanja...jer ja puno i ne očekujem, kada mi svi
kažu ili "Ono, film je ok" < s tonom (um...napisanim tonom?heh u biti to tak napišu)
kao da su jučer umrli ili kažu da je ono bzvz ili da je ok, ali neznam blabla...
ah neznam...ali knjige su gotovo UVIJEK bolje nego filmovi...

nemam više ništa za pisati ili se trenutno ničega nemogu sjetiti ili sam prelijena da pišem još...
u svakom slučaju... pa-pa finowave


17:53 | Komentari 147 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.