if love can kill us than hatred can save us

nedjelja, 14.10.2007.

Danas je in njiš neznati

Ljudska glupost je fascinantna. Jučer mi priča frendica kako je bila u piranhi… I znate kad vam se dogodi da se sudarite s nekim pa nikako da jedan krene na jednu a drugi na drugu stranu… Eh, moja frendica kaže toj curi da ce ona krenuti desno, a ona neka krene lijevo…. Tj. Svoje desno…. Cura ju je pol minute i duže blijedo gledala jer nije imala pojma kaj treba napravit sve dok joj se lampica nije upalila. Ljudi ne znaju vise ni di je lijevo i desno… Super mi je kad s ljudima mogu razgovarati o ozbiljnim stvarima iako volim se ja i zezati… Al znam ljude kojima je opća kultura na nuli i ispod nje i svaka ozbiljna tema njima je muka.. Oni sjede u kafićima, promatraju druge tračaju ih, brinu se o dečkima… al sto ce nam to pomoć u životu… bas niš.. i sto je najbolje takvi se ljudi provuku sam tak. A oni koji imaju visoku inteligenciju i uistinu puno znaju su uspješni znanstvenici, propali znanstvenici ili pijanci i drogeraši. Najviše je onog zadnjeg. Poznajem jednog vrlo inteligentnog i pametnog dečka koji umjesto škole radi. Nije završio gimnaziju, tj. nije htio. Da je htio mogao bi, ali rađe se napušavao i rađe je radio. I tako mnogi rade…. I što nam onda znanje koristi… Ništa više nije u znanju nego kolika ti je inteligencija kako bi se mogao snaći.. Naravno da znanje pomaže,ali najbitnije je snaći se… Samo oni lijepi i glupi ne trebaju ništa: samo pamet i da su dobre u krevetu (dobre jer se najčešće radi o ženama). Tako postignu sve.. Ali kad dođe do velike krize u svijetu do koje će doći zbog mnogo faktora (o tome drugi put)… Ti ljudi neće moći preživjeti.. Treba nam taj dan da dokažemo da je znanje super i znati snaći se još bitnije… Doći će i naš dan… Hoće, hoće….

14.10.2007. u 15:40 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

About me and the blog

zovem se Maja. Idem u Alcatraz (IV. Gimnazija). Osuđena na još dvije godine, a onda sam slobodna. Ovaj blog mi sluzi kao ispusni ventil kad mi ideje navru. Moram ih nekam izbacit. Inace... pa zakljucite sami....
msn i mail: lady_butterfly@net.hr




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moja draga kokoš

kiwi girl

blog u rukama genijalca

the biker

crna kronika specijal - za ljude kojima je dosta tužnih vijesti

deleted brainz

jednostavo nema rijeci za to jednostavno je predobro i jos bolje, sami se uvjerite

ponekad poželi...

gabriel arkangel... A sta drugo rec.. ime vam sve govori...

svaki zivot ima smisao. Nadite i vi svoj...

fluktuacija - ne pitajte me, ali je predobro...

anime i manga

anime i muzika

girl with wings

Free Web Counter

hit Counter