08.10.2006., nedjelja

Matrix ima psihotična brda koja psuju!

Nedam mi se pisat o CCS, imam mnogo glupljih stvari da pričam! Kao, na primjer, tri filma i jedna socialna tema. Krenimo od početka a početak je bio jučer. U videu sam uzela jedan ljubič za mamu, Grbavicu [isto za mamu ali možda i ja pogledam], neku komediju sa psima i hororčić "Brda Imaju Oči" ...

Brda Imaju Oči

Ja neznam što da kažem .... Već mi je pun kufer američkih horora! Redatelji koljačkih horora moraju shvatiti da ako film ima litre i litre krve ne znači da to automatski postaje horor. To je sam još jedan u nizu od filmova koj nisu namjenjeni za hemofobičare ... I to je to! Možda je više ne shvaćam što je to pravi horor film, možda je želim nešto više što mi očito Hollywood ne može dati. U videoteklama večinom prevladavaju koljačke hororčine sa litrama krvi, nekim čudnim mutantima s sjekirama i jadnim neveinim ljudima sa sačmaricom. To je tužno jer se pravi horori kao Exorizam ili onaj novi Emily Rose ili neki psihološki horori padaju u zaborav. J*beš Jasona i Freddy Krugera!! To više nikog ne plaši. Horor industriji treba nešto novo -_- Inače, ovaj film je prsječan. Od 7 ljudi i 2 psa, preživljavaju samo 4 ljudi i jedan pas ... Priča je tipičan. Auto im zastao usred pustinje gdje je američka vlada provodila nuklearne pokuse. Tu se nalazi skupina ljudskih mutirala koji žderu pogodite što? Da, točno! Ljude. Očekivala sam da ovaj film bar malo zadovolji moj mozak željan bolesnih prizora [So sue me, I like stick stuff -_-] ali ostala sam razočarana. Bila je tu čak i jedna scena di je jedan od mutanata silovao curu .... Joj ... Da su bar prikazali NEŠTO! Taj prizor ko da je napravljen za malu djecu dok je ostatak filma pun krvi ... Jedni što mi se svidjelo u filmu je jedna od likova ^.^ Fala bogu da je preživio, inače bi ovaj film nazvala gubitkom vremena ... Al ajde, nije bilo TAKO loše ... Onaj ko uživa u nasilju če se ipak zabaviti gldajuči ovaj film...Ali ovo nije horor ...Niti blizu. nono

Psiho

Jučer su se prikazivali kasnonočni horori, i jedan od njih je bio Psiho, remake originalno crno-bijelog filma kojeg je naprvaio Alfred Hitchcock ... Još jedno razočaranje! Originalni Psiho je bio meni vrlo kvalitetan film ... ali ovo ... Ja nemam riječi. Dosada na kvadrat! Jedina pozitivna stvar je to da su glumili Vincent Vaughn i Viggo Mortensen [Uuuuu, smexy :D] thumbup

Matrix

Taj sam film gledala skoro isti broj puta koliko i "Gospodara Prstenova" [onda se zna da volim taj film]. Jučer je bio na TV-u i baš me oraspoložio :D Keanu Reeves i Carrie-Anne Moss imaju tako zakon obleku da mi dođe da slinim kad se pojave u kadru. One čizme ... oni kaputi ... one naočale ... *drool* Neču ni spominjati koliko smexy Keanu izgleda u crnom ... Za popizdit!! I još se sječam zadnjeg djela triologije kada je Trinity umrla ... Kada je Neo ... *šmrc* Tako tuuuužno! no Ali što je tu je. Film je odličan i uvijek če mi biti odličan. A da ne govorim o brači Wachowski x3 Oni trebaju raditi više filmova [trenutačno pokušavam iz vidoteke nabaviti "V for Vendeta" koju su oni isto tako napravili] Ali koliko god mi likovi Neo i Trinity bili dragi, koliko god oni bili zakon i koliko god oni bili smexy ... Ima nešto u Agentu Smithu što je tako fantastično da mi dođe da kažem da mi je on najdraži lik. Nešto u njegovom držanju, u njegovom načinu govora, u onom odjelu, u naočalama, u glumcu, u tome što je negativac .... Ima nečega neobjašnjivog tu ... Nešto što ga čini tako fancy da ga jednostavno nemogu prestati voljeti ^.^ Just too cool! "Good evening, Mr Anderson." cerek A tek onaj njegovo govor o tome da su ljudi virusi ... x3 Obožavam taj govor!! Koliko god unzemirujuče točan bio, meni se sviđa taj govor. A najdraža scenu u filmu mi je kada Neo i Trinity odlaza spasiti Morpheusa ...
Guard: Please remove any metal object such as keys ...
Neo: *opens his coat and reveals tons of guns*
Guard: O_O!! Oh shit!
Me: xDDDDDDDD!!!!!!! smijeh

Psovanje

Moja obitelj je vjerojatno u prošlom životu bila obitelj kočijaša jer svi mi psujemo ko kočijaši *ROFL* rofl rofl Ali najgore mi je kada moji nona i nono to poriču. Evo što se desilo – Ja, malo iziritirana što mi je linija otkazala poslušnost, zapsujem pred nonom a ona odmah krenula u napad na mene ko strvinar na pljen "Kakav je to govor!? Ponašaj se ljepo ko pristojna cura! Šta tako stalno psjueš, tko te to naučio?? Di si to pokupila??" ... Di si to pokupila?? Kako me ona to može uopče pitati???!!! Od kada znam za sebe, nono i nona su prvi ljudi od kojih sam naučila psovanje [na Hrvatskom] i oni to još negiraj. Nono dok kuha psuje jer se opeče, nona dok reže salatu psuje jer se poreže i lista ide dalje. Najviše mi smeta to što su oni teški kršćani [svake nedelje na misu i te stvari] onda mi još lažu da ne psuju ili da ne spomilju Boga u psovkaka. Evo primjera – "J*bo ti pas mater!//Vrag ti j*bo mater!//J*bo te bog!" ... To su samo neke od "uzvičica" koje njima pobjegnu u stresnim trenucima ... Pa zašto to negiraju? Ko da meni smeta to što psuju smijeh Meni smeta njihova negacija puknucu .....Tako iritantno! I dok oni ljepo mogu psovkati po kući, ja se moram služiti samo engelskim psovkama [koj sa naučila uz pomoč kasnonočnih filmova i Eminema *bows*] To je diskriminacija!! headbang Nije fer!!! Ja volim svoju nonu i nona ali kada doalzi do ovoga ... ŽIVCI MI PUCAJUUUUUUUUUUU!!!!!!! burninmad Ali ču im sad namjerno iči u dnevni, nabiti na liniju jedna MM cd koji oni baš i ne vole ... žestok zvuk gitare im nije poželjan. E pa šteta!! PAŠTETAAA!!! PAŠETATAAAAA!!!!! burninmad puknucu headbang mad blabla
......
......
......
......
Ok, smirila sam se! rolleyes Sad bih paštetu jela ... mmmmm ... pašteta cerek Card Captor Sakura manga reviju ču napraviti oko srijede, možda i prije. I moram se malo istresti u vezi animea. Tsubasa Reservoir Chronicle je postalo tako napeto, Bleach mi ide na jetra, novi chapter Hellsinga samo što nije izašao a Black Blood Brothers anime je postao baš zakon!! Do sljedečeg puta, my chaps! Sad ču sa smješkom zapjevati i odšetati u suton na dramatično-komičan načina!

D: "You came to see the mobscene
I know it isn't your scene
It's better than a sex scene and it's
So fucking obscene, obscene yeah!!!"

And so, D. walked of into the sunset, singing and smiling and thinking how happy music makes her. Her destination was clear - she was to have drinks with MM followed by random silly talks with the Muffin people and afterwards she would go and hunt down some smexy manga characters with her rifle ...... But she realized she was lost ... *dramatic music*
D: Oh shit!! O_O!! I’m lost! Nuuuuuu!!!!! I’ll be late for the drinks!!! *runs around in circles* DX
...
...
...
Hahaha! Baš mi se pisalo nešto glupo! xD Ali iskreno rečeno, rado bih imala intervju sa MM-om ... @__@ Ili sa Johnny Deppom .... @__@ *strats drooling* cerek Ali stvarno ... To je dilema ... Zamislite, sada dobijete mogućnost da intervjuirate ILI najdražeg glumca/glumicu ILI najdražeg pjevača/pjevačicu .... eek Ja se nikako nebih mogla odlučiti!
Drinks with Johnny? Free Image Hosting at www.ImageShack.us cerek naughty cerek
Or Marilyn? Free Image Hosting at www.ImageShack.us smijeh naughty smijeh
Hmmmmmm....Šta ja tu razmišlja ko da ču ikad s njima razgovarati xD;;; Baš sam komična! Tally-Ho!!!! smokin

~~ Crazy D.
- 18:38 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tko?...Ili što?