07.11.2007., srijeda

I have the power!

Pozdrav ljudi! Ev javljam se s laptopa, malo se nekom tipu ubacujem u njegovu wireless mrežu. Ovim putem vam javljam da za vikend sigurno dolazimo Koli, Davor i ja. U Radovanju smo do podneva, čak i ranije. Plan je čim smo tamo odmah mrknuti ručak, pa popodne po mogućnosti brijat nogomet. Ako ne bude baš fino vrijeme za fucu, onda ćemo doma brijat belu uz jebeni metalski tracklist koji sam smiksao. Malo mjuze od najpoznatijih metal bandova, kao npr. Judas Priest, Grave Digger, Saxon, Sabaton, Pyramaze, Mystic Prophecy i slično. Za vikend mi je plan i zaigrat neki mali turnir u PESu 2008 na trojci. Moram stavit tekmu između Davora i Kolija, Koliju damo Dinamo, a Davoru Basel.
Baš igram La Ligu, pokušavam nešta i osvojit, mislim da bih kup mogao, prvenstvo ćemo još vidjet. Nakon toga ću se bacit na Master ligu, možd s Madridom ili Interom. Da ne duljim o tome idem dalje. U nedjelju mi je plan da ekipa ode malo do Broda ili samo obić naš zavičaj i slično, to će ovisiti kada se probudimo, heh. U Zagreb se vraćamo u nedjelju navečer, ne prekasno. Tako da Davor u ponedjeljak može fino ujutro bez brige na posao, a ja da imam cijelo dopodne i onda mogu isto lagano na posao. Kad već spominjem posao, imam priliku s firmom ići polovicom 12-stog mjeseca u Austriju na Božićni Englmayer party, bolesno. Možda odem, predomišljam se... Eto, toliko za sada, neću više srat, ode spavat, pa se čujemo za vikend, s nekima i vidimo, te postat vam slike od vikenda i slični materijal. Adio

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.