×...alkohol je čovjekov najgori prijatelj a samo kukavice bježe od neprijatelja..×

četvrtak, 28.02.2008.

evo me..
pišem ovo da onaj tam post ne stoji tak dugo..a i potrebno mi je nekaj da se ispušem ilitiga da izrazim svoje osječaje..moram negde pisat a moji dnevnici ne izdrže dugo.



pa..u zadnje vrijeme puno razmišljam o životu i o sebi. pokušavam steći neko mišljenje o sebi koje več dugo nisam imala. nisam sigurna kako da to pronađem. pa sam počela ispitivati druge kaj misle o meni..malo je onih koji me poznaju dovoljno da mi budu prijatelji..ali svejedno..svatko zaslužuje imati prijatelja.



malo je onih osoba koji te iskreno vole i na koje možeš računati 24 sata. mislim da je te osobe vrijedno sačuvati, voljeti..sad se pitajte jeste li ih zaslužili.




28.02.2008. u 20:03 • 30 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga-BOX 1

kaja znam..vjerojatno bu i ovaj blog kratko trajal tak da ne vrijedi mi ve pisati o čem bu..

BOX 2

TKO SAM JA?
×..ja sam chocolate junkie..×
×..zovem se dina..×
×..rođena sam 28.11.1994..×
×..po tome zaključujemo da imam 13 godina..tek..×
×..po horoskopu sam strijelac..da da..opasna sam ja..×
×..idem u 7 raz u 3. oš u čakovcu..×
×..u ulogama mojih najboljih prijatelja: josipa, veronika, emili, kristina, bela, tesa, tena, matija...×
×..ljubav: nesretno? zaljubljena..×
×..slušam: muziku: dream theater, hladno pivo, crno perje, marilyn manson, apocalyptica, donekle opeth, itd..×
×..moje ljubavi:
¤moji prijatelje
¤moja femili
¤moja mačka
¤jedan visoki tip?
¤glazba
¤čokolada =) ¤rukomet
¤msn
¤icq
¤moj raz
¤putovati
¤mjesečina..tj..puni mjesec
¤....×
×..nije mi baš lijepo :
¤svađati se
¤ja
¤egoistični ljudi
¤umišljeni ljudi
¤dvolični ljudi
¤izlaziti
¤obiteljska druženja
¤pogrebi
¤noć
¤jesen
¤biti vesela
¤.....×
×..ovisna sam o (ilitiga vjerna sam):
¤čokoladi
¤lizaljkama
¤žvakačama
¤glazbi
¤ovom kompjuteru
¤svojim prijateljima
¤i još o mnogočemu ali ne želim sad to tu reći
×..icq broj: 481196093..×
×..msn: dijete_sunca@hotmail.com×

BOX 3


LINKIN PARK - SHADOW OF THE DAY

Shadow Of The Day....



I close both locks below the window
I close both blinds and turn away
Sometimes illusions are so simple
Sometimes goodbye's the only way

[Chorus]
And the sun will set for you
The sun will set for you
And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will set for you

In cards and flowers on your window
Your friends all plead for you to stay
Sometimes beginnings are so simple
Sometimes goodbye's the only way

[Chorus]
And the sun will set for you
The sun will set for you
And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will set for you

And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will set for you
And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will set for you

BOX 4

Mogu li si priuštiti nadu
(kad sam toliko puta bila razočarana)
jer nada je
očekivanje
a uvjerila sam se
što više očekuješ
više ćeš biti povrijeđen kada se
ta očekivanja ne ispune.



Kažu
nada traje zauvijek
ali teško je usprkos svemu
držati glavu gore
čekati sunčan dan
od toliko oblaka
pitam se
je li sunce jako daleko.



Ponekad osjetim kako me
zalutala zraka malko zagrije
(koja ugodna promjena)
je li zalutala
ili je s namjerom ovdje
samo da ne zaboravim
da je sunce tu
možda
skriveno
možda
ga ne vidim
ali je tu
čeka
čeka pravi trenutak
da me utopi
u svojoj svjetlosti
u svojoj toplini.



Mogu li ja čekati
ne znam
imam li ja tu snagu u sebi
mogla bih
ali je jednostavno svaki put
sve teže
(ili možda ipak lakše)
čini se
da su oblaci sve tamniji
dobivaju li bitku?



Ne
nikad se ne predomišljaj oko nečega
za što znaš da ti može donijeti samo osmijeh na lice



Ne očekuj mnogo, i dobit ćeš sve
ali budi spreman,
jer neke se stvari dogode kad najmanje očekujemo
a kad te iznenade
ne razmišljaj o posljedicama
jer SAMO SE JEDNOM ŽIVI