I am........cool - Blog.hr

četvrtak, 27.12.2007.

Evo mene mahJučer sam došla iz Slovenije....Bilo je super....Kupali smo se po cijele dane....Bilo je puno ljudi.....Čak je radio jedan vanjski akvagan pa dok smo se spuštali je počeo padati snijeg i onda mi je bilo hladno ali onda upadneš u toplu vodu........Tnx na komentarima super vam to ide......U Sloveniju su išli i neki prijatelji s nama bilo je stvarno ok....Samo mi je falio blog......Moj pas je poludio u onom apartmanu jer mu je bilo dosadno pa smo ga stalno šetali oko apartmana ....Ti apartmani izgledaju ful smješno ko male kučice od patuljka........Idem ja malo komati okolo..........Ajde.........BYE-BYEkisskiss

- 09:02 -

Komentari (228) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Have-fun-fun
Culcha_Candela_-_H...



Evo vam naš kućni ljubimac


adopt your own virtual pet!


Nemojte ga previše šopati



SSerious
AAmorous
RRelaxing
AAmorous
HHonorable

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Svaštarica

Evo vam par Slikica


retro - tapes
vintagevintagelipstick


Mačke koja voli muziku

cat

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more