Dizajn by:marija i ana designs

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






nedjelja, 08.02.2009.

Evo ljudi da i ja napišem postić. Bit će kratki jer žurim i baš nema previše novih informacija.
Znači, AnnaLynne McCord priča se da će možda bit Heidi, inaće za nju nikad nisam čula, možda sam je gledala u nečem, aha evo glumila je u OC i CSI Miami, iskreno, uopće je se ne sjećam.
Evo slikica.
Image and video hosting by TinyPic
Pa ja sam tak nekak i zamišljala Heidi, tak da bi bilo ljepo da ju stave.

Scenaristica Melissa Rosenberg kaže: "Cijela originalna glumačka ekipa iz 'Sumraka' će biti i u Mladom mjesecu. Svi su već na setu u Vancouveru i čekaju početak snimanja." Izvor iz Strarsa, pa sad...
Dakota, pa još niš nije službeno, ali ja mislim da će ona bit Jane.


Image and video hosting by TinyPic
Koliko sam skužila ova fotka s Pattinsonom je snimljena 6.2. a Rob ima kapu, tak da za kosu i dalje niš ne znamo.
A sad s kakvim se to naš Rob društvom čudnim nalazi, to ne bi komentirala...
Ništa ljudi, to je sve. Hvala vam na toliko kommova.
Pozzz...



| Komentiraj (74) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.