a lifelong fly of a butterfly

16.10.2005., nedjelja

dobar dan!

evo napokon smo osposobljeni za pisanje novih postova! ja sam opet ona stara, a od nesretnog sam se prijateljstva oporavila dan poslje onog tuznog i pateticnog izbljuvka koji sam zadnji put napisala! kreten je "kreten for life" i zakljucila sam da se zbog TOGA ne vrijedi zivcirati! u depri nisam uopce, iako imam razloga biti, no odlucila sam gledati kroz ruzicaste "djozluke" i sad mi je super! ja ne bih bila ja kad ne bih imala nesto malo musko za bacit pod zub, tako da bas i nisam jako usamljena :) nisam zaljubljena, samo se zabavljam. nekih novosti posebnih nema, osim da sam se opasno prostreberila, pa se brinem da to ne ugrozi moj drustveni zivot! molite se za mene da ne krenem krivim putem, ka znanju!
sigurno se pitate zasto je naslov moga posta bas "dobar dan"! u biti sigurna sam da se ne pitate ali cu vam svejedno objasniti. naime, imam jednog frenda koji stalno govori dobar dan, a sve zbog jednog glupog vica koji ide ovako: dolazi mujo s posla umoran ko' pas, htio bi malo hopa-cupa s fatom da se rijesi stresa, kad ono fata lezi gola u krevetu, plahta sva razbacana i muska roba na podu, ali nije mujina! popizdio mujo, dize krevet, gleda ispod tepiha, vice na zbunjenu fatu : "dje je? dje je kujin sin jajca cu mu odrezati? zatuc cu ga ko vola u kupusu, samo nek ga nadjem!!!" i u tome otvori on ormar! kad tamo- bilder, mrcina od covjeka! gleda ju se njih dvojca, kad ce ovaj nabildani "dobar dan!" mujo zatvori ormar, kaze "nema ga nigdje" i ode... ostalo je povijest... jedino sto znam je da nakon tog idiJotskog vica, neprestano govorimo "dobar dan!", u svakoj prilici!
eto ja sad odoh a vi svi uzivajte i NO SIKIRIKI!!! :))))))))
- 20:09 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

menu (ali ni to nije sve...!)

zanimljive (nadam se) pricice o onome sto imenuju imenice (bica, predmeti, pojave...) i kazuju glagoli (radnje, stanja i zbivanja) i moja zrnca mudrosti o svemu tome...

bilo bi nice kada biste na ovo obratili pozornost

Blog.hr nikad ne zaboravi tko te stvorio!
mala moja kissyca po meni najlegendarniji blog koji pise zensko!
Speak usluga za uslugu, ona stavila mene, ja stavila nju:)
jednostavno 9mm o daaa!!! you wanna read this!
zucicasti jedna rijec: DEEMUUULAACIIIIJAAAA!!!!!!
niKONCIC dobar, dobar....!!!
on kaze da je THE LAST ajmo mu vjerovat:)

this is me... now

imam 17 i nesto sitno (za one koji dobiju neobuzdiv poriv da mi cestitaju rodjendan 30. 11. 1987.) idem u jednu jedinu i neponovljivu 16. gimnaziju, i molim boga da cu je zavrsiti prije 20-te! najbolje se osjecam kad ne radim nista jer su najmanje sanse da ista uprskam. ono sto me duhovno ispunjava je citanje (reklama pored ulice, cd covera, nekada i naslova u novinama)... slusam uglavnom disc-man, nekad i walkman, a najradije tranzistor mog pokojnog djeda koji je stariji i od mene, a mislim i od mog oca... uzivam u plesu (ako se pod to racuna onaj s metlom dok cistim sobu, u ritmu psovke koju posecujem svojoj cimerici jer opet to radim umjesto nje!)... usi cistim svaki drugi dan, sto moja frendica smatra prerijetkim, ali se zato redovito tusiram ( nisam propustila jos ni jedan rodjendan!) mislim da je to to... ostale slatke male prljave stvari cete saznati u mom precestom javljanju!

Mala dopuna...