a lifelong fly of a butterfly

24.08.2005., srijeda

zarez,,,

ja sam cvrsto odlucila da necu pisati nove postove dok ne dobijem najmanje 15 komenta... imam jednu ocajno tuznu i zalosnu vijest a ta je da ne mogu polagati voznju dok god ne napunim 18! hebo mu onu ruznu njusku, kad mi kreten od instruktora nije rekao da ne mogu odradit ni testove prije nego li postanem puna ljeta! a dobro, jer ne moram odradjivat satove kasnije... uglavnom, u petak se od sestre vracam doma u lijepu nasu! ili vasu... svejedno! jedva cekam da dodjem u beli zagreb grad, i vidim se sa svojom ekipom! 2.9. je u aquariusu blackout comeback party, nakon novalje se zivot opet seli u zg!!! jjjjeeeeeeee!!!!! bila sam prosli vikend s nekim likom! nije los, ali ja sam previse popila pa bas i nisam sigurna u to koliko je moj tadasnji sud bio mjerodavan! vidla sam ga opet preksinoc ali sam cijelo vrijeme okretala glavu kako ga ne bih morala pozdravljati! ne znam o cemu bih razgovarala s lilkom s kojim sad samo zabrijala! prema takvim likovima imam osjecaj neke vrste odgovornosti, kao da sam im duzna da opet budem s njim, a ja to zbilja ne zelilm... malo mi je kao dosadan ovaj post, no zbilo se previse toga da bih sad o necemu posebno mogla razglabat! bila sam na promociji jegera, isplesala se, skicala okolo komade i tako! idem sad pa vam se javim kad stignem doma!!!! pufe evribadi!
- 23:10 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

menu (ali ni to nije sve...!)

zanimljive (nadam se) pricice o onome sto imenuju imenice (bica, predmeti, pojave...) i kazuju glagoli (radnje, stanja i zbivanja) i moja zrnca mudrosti o svemu tome...

bilo bi nice kada biste na ovo obratili pozornost

Blog.hr nikad ne zaboravi tko te stvorio!
mala moja kissyca po meni najlegendarniji blog koji pise zensko!
Speak usluga za uslugu, ona stavila mene, ja stavila nju:)
jednostavno 9mm o daaa!!! you wanna read this!
zucicasti jedna rijec: DEEMUUULAACIIIIJAAAA!!!!!!
niKONCIC dobar, dobar....!!!
on kaze da je THE LAST ajmo mu vjerovat:)

this is me... now

imam 17 i nesto sitno (za one koji dobiju neobuzdiv poriv da mi cestitaju rodjendan 30. 11. 1987.) idem u jednu jedinu i neponovljivu 16. gimnaziju, i molim boga da cu je zavrsiti prije 20-te! najbolje se osjecam kad ne radim nista jer su najmanje sanse da ista uprskam. ono sto me duhovno ispunjava je citanje (reklama pored ulice, cd covera, nekada i naslova u novinama)... slusam uglavnom disc-man, nekad i walkman, a najradije tranzistor mog pokojnog djeda koji je stariji i od mene, a mislim i od mog oca... uzivam u plesu (ako se pod to racuna onaj s metlom dok cistim sobu, u ritmu psovke koju posecujem svojoj cimerici jer opet to radim umjesto nje!)... usi cistim svaki drugi dan, sto moja frendica smatra prerijetkim, ali se zato redovito tusiram ( nisam propustila jos ni jedan rodjendan!) mislim da je to to... ostale slatke male prljave stvari cete saznati u mom precestom javljanju!

Mala dopuna...