a lifelong fly of a butterfly

29.07.2005., petak

evo me (napokon!)

na zadnji sam post dobila vise nego ikad komentara, pa mislim da svi vi zasluzujete jedno veliko HVALA na podrsci da pocinim zlocin nad svojim instruktorom voznje ;) i naravno jedan novi postic! so, here it is! naime, meni se u ovih par dana nije dogadjalo nista posebno jer po cijele dane sjedim kod kuce i ne radim NISTA! uglavnom spavam i gledam filmove, i idem na te mrtve satove voznje! ali sinoc me sestra doslovno izvukla iz stana dok sam je ja pokusala sprijecit u tome grebuci noktima po parketu. casno sam se borila, ali sila je prevladala tako da sam jucer ipak udahnula nesto vanjskog zraka sa nedostatkom kisika! sjele smo u neki kafic u centru grada, kad tamo (kao da smo znale!) bend koji se zove TRACH! njih su trojca, ali im je pjevac definitivno najzgodniji! necu tu sad slinit za njim opisujuci kako izgleda da moji vjerni citatelji ne bi bljuvali! uglavnom, decko je san snova! sviraju stari rock i brit-pop (coldplay i maroon 5, za neupucene u glazbene pravce). decko ima samo jednu manu- CURU! nije da sam zla, ali zenska je pravi debilcic i uopce mu ne stoji! zamislite tog zenskog kretena koji dodje na gazu svog decka skupa s RODITELJIMA!!!???? KAAAAM OOOOON!!! zderala je kao prase (i to kokice!!!!????), i sto bi moja sestra rekla, totalno je bezlicna! nije mi jasno sto ce on s njom, tj. s TIM, al' nema tog problema koji butterfly ne moze otkloniti ;) hehehe.... uglavnom veceras su u jednom drugom kaficu i naravno da cu ih ic slusat, ali ipak vise gledat! a poslje toga je na gradskom bazenu nekakav party, bit ce pola grada, pa se nadam nezaboravnom provodu... polugoli muski komadi... 30 stupnjeva... ja u kratkim hlacicama... i naravno voda u kojoj cemo se moci gasit kad postane to hot ;))))) UZIVAJTE MI!!! luv ya!
- 12:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

menu (ali ni to nije sve...!)

zanimljive (nadam se) pricice o onome sto imenuju imenice (bica, predmeti, pojave...) i kazuju glagoli (radnje, stanja i zbivanja) i moja zrnca mudrosti o svemu tome...

bilo bi nice kada biste na ovo obratili pozornost

Blog.hr nikad ne zaboravi tko te stvorio!
mala moja kissyca po meni najlegendarniji blog koji pise zensko!
Speak usluga za uslugu, ona stavila mene, ja stavila nju:)
jednostavno 9mm o daaa!!! you wanna read this!
zucicasti jedna rijec: DEEMUUULAACIIIIJAAAA!!!!!!
niKONCIC dobar, dobar....!!!
on kaze da je THE LAST ajmo mu vjerovat:)

this is me... now

imam 17 i nesto sitno (za one koji dobiju neobuzdiv poriv da mi cestitaju rodjendan 30. 11. 1987.) idem u jednu jedinu i neponovljivu 16. gimnaziju, i molim boga da cu je zavrsiti prije 20-te! najbolje se osjecam kad ne radim nista jer su najmanje sanse da ista uprskam. ono sto me duhovno ispunjava je citanje (reklama pored ulice, cd covera, nekada i naslova u novinama)... slusam uglavnom disc-man, nekad i walkman, a najradije tranzistor mog pokojnog djeda koji je stariji i od mene, a mislim i od mog oca... uzivam u plesu (ako se pod to racuna onaj s metlom dok cistim sobu, u ritmu psovke koju posecujem svojoj cimerici jer opet to radim umjesto nje!)... usi cistim svaki drugi dan, sto moja frendica smatra prerijetkim, ali se zato redovito tusiram ( nisam propustila jos ni jedan rodjendan!) mislim da je to to... ostale slatke male prljave stvari cete saznati u mom precestom javljanju!

Mala dopuna...