a lifelong fly of a butterfly

25.07.2005., ponedjeljak

voznja...

danas sam imala dva spojena sata voznje... kada sam kretala u auto-skolu mislila sam da ce mi sve to ici puno brze i jednostavnije! medjutim, malo sam se zahebala. danas sam radila nekakvo parkiranje sa oznacnenim linijama (ne znam cak ni kako se to zove). uglavnom, kad sam s uparkiravala naprijed, obavezno bih presla tu liniju, a kad sam to isto cinila u rikverc, zaustavila bih se prerano! i tako ja, naprijed-nazad jedno 5,6 puta, nikako da se dogovorim sa onim autom u koju cemo stranu ici... instruktor me ohrabri rijecima da "test pocinje time i da ako to ne prodjem, nema potrebe da test uopce nastavljam!". reko TO! sad mi je lakse.... a da to nebi bila sva moja muka, u traku pored moje se uparkirava zgodni maldi ucenik jos zgodnijeg mladog instruktora i sarmerski mi se nasmiju obojca u sebi vjerojatno misleci da zenama ne treba dati volan. u tom trenu sam i ja proklinjala svoj spol! uz smjesak mi ovaj mladi instruktor kaze:... samo naprijed oduzmes 25 cm, a nazad dodas i to ce biti ok! i slatko mi namigne! ja se mislim, mici mi se s ociju i ti i taj tvoj peguot 206 (ja vozim jugica, naravno kojem ne radi mjenjac kako treba pa moram malo jace lupiti s obje ruke da bih ga izbacila iz rikverca, uz to jadnik jos i kasljuca jer mu je prevruce, a i konstantno odbija poslusati moje komande) prije nego se jos vise osramotim! i odose oni kao da su culi o cemu razmisljam... moj "ljupki" instruktor me pomazi po ramenu i kaze: ajde jos jednom! "hebo ti pas mater smrdljivu, pedofilsku!" nagazim ja na onaj gas (koliko se to u drugoj moze) da pokazem kretenu da me ne moze pipkat tako. i odosmo mi u tri lijepe..! brijem da je lik skuzio da je on bio uzrok tome sto smo zavrsili u zbunju. i neka! pa nek me pipne opet, kunem se da cu se zabit u prvi (ujedno i jedini znak) na poligonu!!!
- 13:13 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

menu (ali ni to nije sve...!)

zanimljive (nadam se) pricice o onome sto imenuju imenice (bica, predmeti, pojave...) i kazuju glagoli (radnje, stanja i zbivanja) i moja zrnca mudrosti o svemu tome...

bilo bi nice kada biste na ovo obratili pozornost

Blog.hr nikad ne zaboravi tko te stvorio!
mala moja kissyca po meni najlegendarniji blog koji pise zensko!
Speak usluga za uslugu, ona stavila mene, ja stavila nju:)
jednostavno 9mm o daaa!!! you wanna read this!
zucicasti jedna rijec: DEEMUUULAACIIIIJAAAA!!!!!!
niKONCIC dobar, dobar....!!!
on kaze da je THE LAST ajmo mu vjerovat:)

this is me... now

imam 17 i nesto sitno (za one koji dobiju neobuzdiv poriv da mi cestitaju rodjendan 30. 11. 1987.) idem u jednu jedinu i neponovljivu 16. gimnaziju, i molim boga da cu je zavrsiti prije 20-te! najbolje se osjecam kad ne radim nista jer su najmanje sanse da ista uprskam. ono sto me duhovno ispunjava je citanje (reklama pored ulice, cd covera, nekada i naslova u novinama)... slusam uglavnom disc-man, nekad i walkman, a najradije tranzistor mog pokojnog djeda koji je stariji i od mene, a mislim i od mog oca... uzivam u plesu (ako se pod to racuna onaj s metlom dok cistim sobu, u ritmu psovke koju posecujem svojoj cimerici jer opet to radim umjesto nje!)... usi cistim svaki drugi dan, sto moja frendica smatra prerijetkim, ali se zato redovito tusiram ( nisam propustila jos ni jedan rodjendan!) mislim da je to to... ostale slatke male prljave stvari cete saznati u mom precestom javljanju!

Mala dopuna...