a lifelong fly of a butterfly

14.07.2005., četvrtak

aloha

ovaj ce blog biti kao i svaki drugi... o mojim iskustvima i razmisljanjima. ne znam zasto bi to bilo koga zanimalo, ali mi je jednostavno dosadilo pisati dnevnik. za pocetak bih vam preporucila blog www.malakissy.blog.hr jer mi je ona i dala ideju da ovo napravim.
so...! pretpostavljam da nisam jedina koja se zanosi da ce joj "kolumna" biti kao ona cariena! fantasticno je to kako mediji uspiju utjecati cak i na one najinteligentnije ;) osobno smatram da su se nasi europski zivoti previse izamerikanizirali! serije, filmovi, reality show-ovi... sve nam to pokazuje jednu idilicnu sliku zivota kakvoj svi tezimo, jer cak i kada je prica tragicna, tako je dobro izdramatizirana i usminkana da naprosto pozelimo da nam se, ako nam se vec nesto lose dogadja, dogadja tako kako je "na filmu"! nije li to apsurdno? a mozda sam to samo ja... u svakom slucaju i ovo je jedan od nacina izbjegavanja ralne stvarnosti. ali to je u redu jer je ona isuvise okrutna da bi je nasi isprani mozgovi mogli prihvatiti. nemojte misliti da sam pesimist! naprotiv, smatram da je zivot lijep cak i onda kada nije tako dobar prema meni. samo sam objektivna... a to mi je jedna od boljih osobina...
THINK POSITIVE!
- 14:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

menu (ali ni to nije sve...!)

zanimljive (nadam se) pricice o onome sto imenuju imenice (bica, predmeti, pojave...) i kazuju glagoli (radnje, stanja i zbivanja) i moja zrnca mudrosti o svemu tome...

bilo bi nice kada biste na ovo obratili pozornost

Blog.hr nikad ne zaboravi tko te stvorio!
mala moja kissyca po meni najlegendarniji blog koji pise zensko!
Speak usluga za uslugu, ona stavila mene, ja stavila nju:)
jednostavno 9mm o daaa!!! you wanna read this!
zucicasti jedna rijec: DEEMUUULAACIIIIJAAAA!!!!!!
niKONCIC dobar, dobar....!!!
on kaze da je THE LAST ajmo mu vjerovat:)

this is me... now

imam 17 i nesto sitno (za one koji dobiju neobuzdiv poriv da mi cestitaju rodjendan 30. 11. 1987.) idem u jednu jedinu i neponovljivu 16. gimnaziju, i molim boga da cu je zavrsiti prije 20-te! najbolje se osjecam kad ne radim nista jer su najmanje sanse da ista uprskam. ono sto me duhovno ispunjava je citanje (reklama pored ulice, cd covera, nekada i naslova u novinama)... slusam uglavnom disc-man, nekad i walkman, a najradije tranzistor mog pokojnog djeda koji je stariji i od mene, a mislim i od mog oca... uzivam u plesu (ako se pod to racuna onaj s metlom dok cistim sobu, u ritmu psovke koju posecujem svojoj cimerici jer opet to radim umjesto nje!)... usi cistim svaki drugi dan, sto moja frendica smatra prerijetkim, ali se zato redovito tusiram ( nisam propustila jos ni jedan rodjendan!) mislim da je to to... ostale slatke male prljave stvari cete saznati u mom precestom javljanju!

Mala dopuna...