ponedjeljak, 16.10.2006.

Dugo sam izbivala..

Pa ljudi evo mene opet s novim postom..
Nije mi se dalo pisati bas , imala sam o cemu ali mi se nije dalo tipkat. :)
Puno toga je novog, počela škola,bili su tu i razni vikendi s puno događaja..:) :(
Nije vazno to nek bude za mene..

Neznam dal se sjecate al bas sam nedavno na radiu cula ovu pjesmu..

Blink 182 - I miss you..
Neznam svaki put kad je cujem neke mi je ono..jadno,cudno..

Ovu zimu idem u Oslo kod kume joj jedva cekam!!
vidim da bas nikog nem au zadnje vrijeme tu..
ljudi mozda i zatvorim ovaj blog jer mi se bas i neda to pisat, al mozda ipak i ne izbrisem jer mi uvijek
dobro dođe nasto pisati..
Budite pozdravljeni i uzivajte..

pusaa

Bejb..
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:16 - Reci mi ... ( ukupno: 2) - Printao bi ,ha? :/ - #

<< Arhiva >>