/// Samo bolesno dosadan dan ! - AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

23.08.2007., četvrtak

Samo bolesno dosadan dan !

Ljudi moji eto praznici se približili kraju!!!!
Sad opet sve ispočetka. Eh, tako je to!!!!
!!! Još usput, stara mi zbog nekih gluposti sad zabrani, točnije, smanji izlaske!!
I sad sjedim doma između četiri zida i uz hladno pivo preživljavam ovaj bolesno dosadan dan!!!!
Mozak i tijelo su mi na razini stogodišnjaka...toliko sam troma, ništa ne radim, ne razmišljam... ma zapravo uopće se ne krećem.
Eto tako danas nema ništa zanimljivoga.
!!! Al moram reći, Igor je ovih dana bio na godišnjem..(neka se i on malo odmori od posla- moj konobarčić) pa smo si skroz bili zajedno.
Uživali jedno uz drugo i tako...bivalo nam je lijepo!!! Hmm. Jako lijepo!!! cerek Ma obožavam ga!!! cerek
No to vas ne zanima baš....
Da, ko uopće čita ova moja sranja???!!! U prevodu: Komentirajte !!!!! Ajde da vas vidim...eek

Sutra idem s Igorom gledat Simpsone...(svinaja, pauk¨!!!!!) nut
Hmm. sam shit je što su sinkronizirani i onak u 18h... Pa hello ne gledaju to sam mala djeca....ok..gledaju velika djeca!!!!pjevapjevapjeva

E... jedva čekam subotu...dugo već nisam bila sa ekipom u gradu...pa ajd nadam se prije nego škola počne da odem i s njima,. da se zabavim i ubijem ko p... ma pička!!!! party

Vidim po blogovima...svi nešta bili na moru...a ja nigdje!!!! Hmmm....ma neka bilo je meni i ovdje doma lijepo...zapravo super!!!

I eto tako idem sad vidit oče mi majka dat šta za večeru..pa se onda opet vračam svojoj sobici i svom krevetiću!!!

Ajde POZZ....
VELIKA PUSA SVIMA!!!! a posebno pogled na rečenicu dolje i mojoj best frendici Kewi !!!! CMOK!!!! kiss

And da.. p.s. Zapravo jedva čekam školu da vidim ekipu i tak to... nedostaju mi moje ludice!!!! Tea, Enna, Mare i Anna i ludača Ivančica!!!!


...za kraj...vidi novi smajlić pa da ga isprobam:: beljbeljbelj
heh..he he fino
Ajde idem ja sadlud




- 19:36 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi