/// Trenutak molim... - AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

06.07.2007., petak

Trenutak molim...


Imam toliko misli u glavi, ali sve mi se vrti i nikako nemogu posložiti stvari i reći što zaista mislim…
U potpunosti sam zbunjena i poput malog djeteta sve promatram sa čuđenjem ali istovremeno s divljenjem.
Neznam što uopće želim…. Svaki dan mi prolazi jednostavno bez planov. Pustila sam da sve ide od sebe, svojim tokom kako to dragi Bog želi.
Neznam uopće kako ove riječi izlaze iz mene. Moram priznati da sam ovih dana u potpunoj outdoor zoni i ovo moje zbunjeno stanje zapravo mi se sviđa.
Ovoga trenutka mogu reći iskreno da sam spremna na sve. Željna sam svega... želim probati sve što je stvoreno. Sve što su ljudi proizveli, što je Bog stvorio, želim se doživjeti …želim biti dio ovoga svijeta, želim biti sve…. .
Možda zvučim poput još jednog duševno oboljelog pacijenta ali who cares. Ništa nije sigurno i nitko nezna što će biti sutra stoga zašto svaki dan paziti što ću i kako…jednostavno se prepuštam životu…
And now I proudly produce you Moj trenutak… : (ak nisam dobro napisala jebeš ga.. onda neznam!)






roflkissrolleyesdeadnaughtynutzujorolleyeskissnutnaughtyzujo kissroflrolleyesnaughtynutkisszujonutwavedeadkissroflwavemahnaughtynutzalivenkissrolleyesroflwavenaughtynutnaughtynut



HLADNO PIVO- SOUNDTRACK ZA ŽIVOT

Oko mene i u meni je
U očima ljudi koje poznajem
U fliperu lica i ulica
Glasovi, tonovi rasuti

Otkada jesam, otkad postojim
Tražim tu pjesmu da mi bude štit
I prave riječi da mi budu mačeta
Kojom ću sječi sve što mi smeta

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život

Tražim ritam za disanje
Pravi ritam za hodanje
I kad ga jednom uhvatim
Obečajem da odlazim

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život





ostavljam strag sebe....
Image Hosted by ImageShack.us



and
Image Hosted by ImageShack.us


by: Danijela
- 17:11 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi