/// pih!!! ....... - AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

30.05.2007., srijeda

pih!!! .......

wave Bokić!!!!

...da ne bi sve bilo tako sivo...popit ćemo jedno pivo....živjetli!!!!!!party
Ahhhh...
Eto tako, jel bolje????

LOVEcerek,,,, PEACE


Život je jedan pa zašto onda dopustiti da nam netko ili nešto oduzima pravo na zadovoljstvo i sreću....



Image Hosted by ImageShack.us


Najteže je zapravo svladati samoga sebe!!!!

E ja sad imam napadaje ....pucaju me filmovi pa tu serem po blogu..

E jebo sve...nemam pojma šta ću sa sobom... idem na neku kafu popodne, idem mal cugnit dok još starog nema doma....
Etop eee....

Sam se nedajte tuzi, očaju, jadu i plaču.....to nije u redu...
Mislim nekad je dobro i mal se isplakat i mal se i izbedirat ali danas nije dan za takvo šta!!!

Danas je dan....srijeda....i to je dan kada trebamo eto ovako kao ja....izmišljati sreću i sam sebi dosađivati s ovako glupim izjavama...

JOJ ,,,,šta češ ...dead


Eto uživajte mi...ali molim vas da komentirate malo post moje frendice koja je ovih dana puna osječaja pa tko ako imate nešta za podjeliti s nama..slobodno dajte.....


HVALA SVIMA KOJI ČITAJU OVA SRANJA!!!!!

E ak itko zna neki dobar places za mal ljude s mal zastojem u prometu nek mi jevi nutnutnut

PUSA: PUSIČETINA kiss

p.s. a morala sam ostavit trag sebe !!!!!!!!!!! rofl

POZZ OD SPECIJALCA IZ SOBE 999 naughtynutnut


zujonutnaughtynutzujonaughtynutwave
mahwavemah





Duboko, duboko, u utrobi zemlje
Bijelo janje otrov pije
Djeca vragu rogove bruse
Iz ociju im ljubav sisu ose

U zamisljenom kutu okrugle sobe
Dva djecaka se za nos drze
Jedan drugog balegom hrane
Kaslju i cujno se guse

Oj, duzine i sirine!
Ekvatori, paralele
Gore, dolje, lijevo, desno
Ekvatori, paralele

Na sjeveru smrtno je zima
Na jugu pingvini jedu ljude
Na zapadu ljudi ljude
A, istok se trudi da kao zapad bude

Oj, duzine i sirine!
Ekvatori, paralele
Gore, dolje, lijevo, desno
Ekvatori, paralele

Na sjeveru smrtno je zima
Na jugu pingvini jedu ljude
Na zapadu ljudi ljude
A, istok se trudi da kao zapad bude
Istok se trudi da kao zapad bude
Istok se trudi da ...

Oj, duzine i sirine!
Ekvatori, paralele
Gore, dolje, lijevo, desno
Ekvatori, paralele


LET 3- DrAmA


- 14:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi