/// Bilo je...to...tako - AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

20.05.2007., nedjelja

Bilo je...to...tako

I tak onak...
U subotu su bile karaoke u Arci, ali pošto je na gimnaziji bio nekakav party nije bilo baš puno ljudova... no sve u svemu bilo je zakon! thumbup
Ivana je pjevala a Ivona, Ana, Lucija i ja smo pljeskali i bili podrška :-) :-) :-) al smo se išprdali.... Mal smo se slikali sa strane i uživali u večeri u prekrasnoj večeri dana petka.
E a sada subota...bilo je genijalno...u Arci je bila svirka, svirali su: Božja greška,,,, Mentalna relaksacija (nadam se da sam dobro napisala).... i Viktor, Bešla, Horky i Ivana thumbupthumbup (sorry al svarno nikako da zapamtim kak se zoveju)... Bilo je krcato...svirka je bila odlična.... cuga je bila na stolu, svi su mi bili veseli i raspoloženi!!! smokinpartycool
Bilo je i dobrog "mesa za gledat" naughtynaughtynaughty :-) :-) :-) ...hi, hi kak sam zločesta!!!
Ma ugl. bilo je zakon!!!! Baš sam sad happy!!!!

E sve mi je super osim jedne stvari, tj. osobe. Marko je mal zakazo...nikak da se javi, nismo se vidil pa...već previše... al ko jebe, ja nikog ne tjeram da se meni javlja!!!! Neću ja nikog siliti!!!! (al zvat ćeš ti mene, ma trebaš ti mene , molit češ ti mene da ti dam pičke, eeee ! ) nut

Ma da al ,,,,,ha ha ha dok tak nije bilo Marka došo mi je neki ružni, keljavi, ogavni stvor i počeo me barit nono..pa lik mi može bit mama (mal baca na ženu), častio me cugom..ja se maknem od njega a on di ja sjednem evo i njega,,,,jojjjj de hajde mutanti se lijepe na mene!!!! To neće biti dobro!!!! Nikako!!! Al imam ja svoju dobru staru foru, mal izbacim trbuščić i velim čiki: "Pa znate ovaj, ja sam vam trudna i..znate teško mi je...mislim znate kakoo je, mlada sam a otac djeteta me je ostavio.." da vidite kako bježe!!!! yesyes

Sinoć sam ponovno nakon zadnjeg kobnog pijanstva ponovno išla cugat, našlo se tu neš i za zarolat...jooj ma to mi je trebalo...
Zakon!!!! Ja rules!!!!! Kewa rules!!! Svi mi rules!!!! partysmokin

Evo sad se odmaram... i tako eto
KAK JE VAMA BILO PETAK, SUBOTU??????????????

Pusetina.....
uživajte mi...

kiss, kisss

MAKE LOVE NOT WAR cerekcerekcerek



coolroflroflnutzujosmijehpartysmokinbangludwavemahwavemahwavemahwave

mahwave


p.s. stavit ću svoju ružnu slikicu sa strane pa se divite mojoj trolskoj ljepoti... deaddeaddeadrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes

pozz, dančy
- 13:24 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi