/// Da sam, kad bi... MA PUSTI TO!!!!!! - AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

10.05.2007., četvrtak

Da sam, kad bi... MA PUSTI TO!!!!!!


Ovaj život je mučan!!! Uz sve one male stvari koje nas čine sretnima mi gledamo na dno i zamišljamo što nije i preuveličavamo!!!
Pokušavamo vratiti sat unatrag, pokušavamo pobjeći iz sadašnjosti!!! Sve se sastoji od onoga...ako bi, kad bi, da sam,...
Život je tako kratak, a mi ga eto trošimo na takve stvari i ne opažamo da život dolazi sa šansama, s mogućnostima, radostima, prijateljima!!! Ima i dobroga u našim životima ali mi, prva ja..to ne vidimo...Ustvari kao da ne želim to vidjeti, kao da žmirim i okrećem se svemu. Živim u nekoj drugoj dimenziji, negdje gdje stvarnost i ljepota ne postoje. Bježim od svega. Bježim negdje gdje žalim sebe i propuštam sve mogućnosti. Dok tako žalim, kraj mene prolaze tisuće i tisuće prilika. Svjesna sam da ih propustm a onda sutra opet žalim... Optužujem sebe, prijatelje, obitelj, čitav glupi život i proklinjemo ovaj svijet!!! Sama sebe zatvaram u krug... Prestajem vjerovati da ustvari dobro i postoji. Postajem ovisna o sve što...što nije dobro! Nemam volju ni shvatiti zašto je to tako!!! ! Ja svjesno želim nestati, jednostavno se okrećem na krivu stranu...a nemogu si pomoći!!! Svjesno se gubim i povlačim u mrak. ..Valjda je nama tako lakše....lakše je sjesti i plakati nego oko sebe pogledati! Eto dakle..prepuštam se i dalje ovim mislima i razgovorima sa svojom unutrašnjosti!!! Možda da pokušam i nešta dobro zamisliti, neku livadu i cvijetak!!! yes Ha, ha možda i uspijem pa nisam baš tako nesretna...znam da ima i nešta što postoji da će me nasmijati i razveseliti!!! Znam da postoji nešto više!!! Postoji puno toga vjerujem ali trebam to pronaći. Život će uvijek biti ove dvije strane...dobro i loše! Život je takav...Borimo se, opstajemo, iz dana u dan pokušavamo dati odgovore na pitanja a onda na kraju umremo!!! Da sve to, sve a za šta?!!! Pa eto, zapravo..besmislica je smisao života!!! Kako jadno, ali iz mog kuta gledano ....Pa šta mi tu onda možemo!!! Nismo se sami stvorili...moramo onda i dalje tako...samo ako pokušamo shvatiti vrijeme, i uskladiti se s ljudima oko sebe biti će bolje.. Ponekad se probuditi i reći: Pa kako lijep dan!..Možda i ne bi bilo loše. Ali svejedno, živimo i to je bitno! Tu smo, a kako vjetar zapuše okrenemo se...Važno je samo postojati, a ostalo nije bitno, kako ćemo se mučiti, i nije važno!!!
Ma eto uživajte mi, opustite se i nemojte biti tako crnih misli kao ja!!! Dopustite se ponekad i nasmijati… winkwinkyesyes




Ajte onda eto, nastavite dalje i komentirajte mi malo blog i postove..pa ono radi reda a i da se bolje osjećam!!!

POZZ, PUSA, do čitanja mah ludludludludlud
Dančy


headbang zujo headbang zujo zaliven zaliven nono




I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hold
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here


What have I become
My ssweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

If I could start again
A million miles away

I would keep myself
I would find a way


Johny Cash- Hurt

- 18:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi