/// AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

09.04.2007., ponedjeljak

SRETAN USKRS SVIMA!!!!




Još jednom sretan Uskrs svima!!! Ste mi dobila šta od zeke???

Šta ima novoga kod vas??? Kako prošli ovi dani?
Imal finih kolača da navratim kod nekog? njami

Meni ovih dana sve nekak super i u zoni leta!!!!
:smokinsmokinsmokin

Četvrtak, petak, subota, nedjelja rules!!!!
E u subotu je bilo jebeno!!! Pošto je došla Nina, moralo se to proslavit pa smo se narokale ko krmače!!!!! :party
Al Gara je ipak bila najjača!!!! Izrigala je.. pa mislim sve što je jela u prošlih 2 mjeseca!!! dead
Ja sam valjala takve gluposti da to nije za vjerovat!! Nina se je cijelu večer maljala labelicom po ustima i barila okolo!! (ma manekenka moja)
A Kewa je čekla svog Talijana da ju ...thumbup cerek
Seka i Hađa su mi se gubile okolo! Ma sve je bilo nekak izvan dosega, sve nekak naopako ali prejebeno!!!
...a da...i moj maji Tarzan, kak sam happy sve nam bolje ide, postala sam opsjednuta njime!!! cerek Sam se gubimo negdje! cereksmijeh

Joj,,,, sve mi tak onak nekak zakon!!!!
Ljubim vas sve!!! Sve vas volim!! Svi ster vi zakon!!!

Svi se nekak gubimo, ja prva, neznam ni di, ni šta ali jednostavno samo letim!! smokinparty pljuga, cuga rules!!!

Budite mi sretni i nedajte se!!!! Borite se sa sobom!!!headbang

Nedajte se!!!smijeh
(dančy)


smijehwavemahmahmahwavesmijeh cerek
smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin


VOILIM VAS!!!!
PUSA TEI!!!!! (de tea ajdmo na kavicu u srijedu in the morning????
javi)



jojjjjjjj, kak zakon!!!! pusa,
fly fly fly


cerekcerekcerekkisskisskiss




bangbangbangbangcoolcoolcoolcoolcool

- 12:45 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi