/// Slijepi anđeo - AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

18.03.2007., nedjelja

Slijepi anđeo

Ja i moj slijepi anđeo
Uvijek smo bili jedno uz drugo
Moj vječni pratioc
Iako ga nisam mnogima pokazivala
Nisam ih smatrala vrijednima
Da ga upoznaju
Moj ranjeni anđeo
Odbačen, gažen, ismijan
Više nije lijep kao prije
Samo tužna karikatura
Njegove bijele oči
Uperene u mene. Moleći
Nisam mogla podnijeti pogled
Počeo me nervirati
Osjetila sam gađenje prema tom stvorenju
Osjetila sam bijes
Uhvatili smo se u linč
Ja i moj slijepi anđeo
Udrala sam ga i on je mene
Trgala sam mu krila
Bacali smo se po podu
Znali smo da će
Samo jedno od nas preživjeti
Ovu bjesomučnu borbu
Bio je već ranjen
Nije imao snage
I uništila sam ga
Ubila sam svog slijepog anđela
Otkinula sam mu krila
I prišila ih sebi na leđa
Letjela sam i letjela
Visoko iznad zemlje, u oblake
Iznad rijeka i mora, livada i šuma
Iznad svih onih malenih ljudi
Koji su mi se najednom doimali
Tako slabašnima
Mislila sam kako ću napokon biti sretna
Na trenutak i jesam
Ali onda sam shvatila kako sam ustvari
Ja malena i sama ondje gore
I najednom me obuzeo osjećaj tuge
Samoće, praznine
Kada bih samo mogla biti dijete
Vratiti igru i naivne snove.
by: Rosemary

zujozujo
Eto da vam se javim mal,dancy nemoze pisat jer su joj starci zabranili net zbog ocjena aj tink..mislim i meni su al men se jebe za njih..ugl kao što vidit stawila sam nowi dizajnich bas mi je fency šmensi...
P.S stawila sam ovu pjesmu jer mi je prejebeno dobraaaaaaa....
AJd KoMeNtArIsIte Nassss.....yes
Pusaaaakiss

by: Teasmijeh

- 13:48 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi