/// AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

03.03.2007., subota

I tako!!! Baš danas kiša mora padat!!! To nije dobro...grrrr to nije dobro, ne nimalo!!!! burninmad
Baš sam u bedu....inače me kiša nije spriječavala da odem negdje ali baš danas me nešta puklo pa mi se neda po ovoj kiši do grada...
Eto mi se dogovorili da najprije odemo mal cugat..nisam ništa alkoholno okusila od prošle subote!!! al eto KIŠA!!!!! i baš sam htijela do Clicka da se mal izdivljam!!! I oni najvažije htijela sam si zbarit nekog ...dosaadno mi samoj! Oču dečka al niko me neće! rolleyes
Kak jadno sve mi propalo!!!! I tako ja sad sjedim doma i mal muvam po netu i tako...a šta ćeš!!! jbg .......
Ugl eto sve je propalo zbog KIŠE!!! .......ali zato u iduču subotu Gari je rođendan i ni potres me neće spriječiti da se dovučem do grada... yesyesyes
...i eto tako...
E da pa skoro sam zaboravila...Danas je bio turnir u odbojci, strukovne škole, onak između razreda!!!! Mi (1.Pt) smo igrali protiv 3.Pt-a i pobjedili smo ih!!!! Bilo je zakon, dobro smo se nasmijali!!!! Igrali smo kao za cirkus ali ipak smo pobjedili i idemo u drugo kolo.... U setovima je bilo 2-1.... ... Nisam sto godina igrala odbojku pa mi ovo danas baš dobro došlo!!!! Držite nam fige za iduči put....
Moram pohvalit ekipu....Bravo, pljesak....bravo, pljesak!!!! thumbup thumbup
......
Veliki pozz svima !!! PUSE!!!! Uživajte mi... mah
... i nadam se da ste se dobro proveli vi koji ste unatoč vremenskim neprilikama ošli u grad?




smijehwavemahwavemahwavemahwavemahwavewavesmijeh
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavesmijehsmijehnutnutzujonutnaughtymahwavemahwavemahwavemahwavemah

cool by Danijela withcerek




- 22:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi