/// GLUPOST - AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

01.03.2007., četvrtak

GLUPOST


Eto i mene...reko da se malo javim!!!!! Kao prvo da kažem da sam ispravila neke ocjene pa tako ljudi u subutu me se čuvajte...stižem u grad! party
....a sada...kako se ja i seka jako volimo! ha ha ha ma ozbiljno... mal prije smo imale okršaj! Došla ona iz škole a ja ju onak iz dosade odma napala al to je bila zajebancija a seka odma počela s teškim uvredama...rekla mi je da sam debela, šmrc, ...pa smo to morali riješit jednim mečem u sobi!!! Bilo je gusto..pola moje kose i kože ostalo je po podu...al i ona je je dobila!!! al bit ću fer pa priznajem! mala me je dobro natukla!!! i ugl sav ponos je potonuo pa sam izletila iz kuće i ošla po Garu! E al seko hvala! Kad sam ošla po Garu, malo smo prošetale a kad ono u Pjeru moja nesuđena jubav!!!! Morale smo odma uletit al me on ni 5% nije doživio!!! Ja sjela iza njega naručila si kavicu i tak sjedila i gledala u njega dok je Gara tam s nekim svojim čavrljala!!! a da bez jbg... oni se za 5min pokupili...eto kako ja utječem na ljude!!!! šmrc!
Ma dobro ima nade za mene!!! dalje...vratila se doma i zamislite ljubazno sam pitala ivanu za pomirbu!!! Puna sestrinske ljubavi, cerekpoljubila me i rekla grijesi su ti oprošteni...mi smo ipak u krvnom srodstvu pa ajde!! I eto tako priča završava!!!!
A sad odo ja u krevet, idem skupit snagu za novi dan!!! Moram se naspavati da budem lijepa!!! (hahah ova mi je dobra) smijeh
I da ovo je zbilja komično,,,danas sam saznala da sam trudna!!!! mislim bivši mi dođe s spikom da je čuo da sam trudna, pa di to još ima, čovjek zna da sam trudna a ja nemam pojma o tome!!! mora da sam luckasta!!! a joj!!! bang

ma ljudi nemojte mi zamjerit ovo je zbilja glup prije spavanja post o ničem važnom al eto!!! osječam da imam potrebu mal pisat pa eto sad imam blog pa sam močna pa mogu znate i na blog pisat o svojim sranjima!!!!

p.s. E da ovo je bio post od mene a ti Tea oču da napišeš post odma sutra!!! Reci nam što ti je na duši!!!!
PUSA VeLIKA svima a posebno Tei, Kewi, Gari i Enni

zijev
LKU NOĆ!!! mahwavemahwave
- 22:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi