O MENI

Ovako ja sam.........
Ime:STEFANI
Prezime:Nije važno
Nick:Stephani,Steph i
naj al naj STEFANČIĆ
Godine:12
Razred:6.c Is the best!!!
Volim:Sve i svašta npr.
STARKICE,
Glazbu,Frendove,Family,
Zabavu,Školsko,Novalju,
Ekipu iz
Novalje,Igranje igrica,
Simse,Teken 5,
Surfanje po
netu,Odbojku....
Ne Volim:Školu,Učenje,
Dosadu,
Neke bahate ljude,
Pravilice,Tračare,
Neke profesore.....
Slušam:Pop,Rok,Hip hop,
Punck.....
Naj Pjevač:AVRIL,Fridgie,
Rianna,Eminem,50 Cent,
Akon,Beyonce...
Naj Grupa:
TOKYO HOTEL,
Evanescence,
Daleka Obala...
Na što se Furam:
PUNCK...
Moje Osobine:
Pa svi kažu da sam...
Cool,Bahata ponekad,
Uvjek za zabavu,Brbljiva...
Moji naj frendovi:Kruška,
Jela,Ivor,
Jura,Mia,
Eva,Kiara,Dan,Jana,
Lovre,Sara,Ivana,Kata,
Petra,Niko,
Josip,LORENCO,Filip,
Karlo Z,Ivan L,Ivan V.....
Gledam:Tree Hill....
I to bi bilo to no za kraj....
MSN:i.love.myselves@hotmail

EVO MALO SLIKICA O EKIPICI IZ NOVALJE..

Image Hosted by ImageShack.us


Moja sekica šta nije ljepa...

Image Hosted by ImageShack.us


4 brata,Lovre,NikomJosip i Ivan....

Image Hosted by ImageShack.us


Naša Leica Ribica...Hahaha...

Image Hosted by ImageShack.us


Ljuti Lovre....Hahaha....

Image Hosted by ImageShack.us


Ivan i Kiko na rastanku....

Image Hosted by ImageShack.us


Moja sisterka i Leica

Image Hosted by ImageShack.us


Ema i Lea muče Josipa...

Image Hosted by ImageShack.us


Evo i cijele ekipice uključujuči i mene

A ZA KRAJ...

Image Hosted by ImageShack.us


Evo i jedne slikice za Evu njen
omiljeni Taekwondo polaganje...
Hhaha
Tu sam negdje i Ja...

Image Hosted by ImageShack.us


EVO I
MOJE MALE NOVALJICE!!
JA BI TAMO!!cry


EVO MOJE NAJ LUĐE EKIPE...

Prve pa naravno Jana i Ja..

Image Hosted by ImageShack.us


Pa sisterka i Ja

Image Hosted by ImageShack.us



Svete Conversice(Jana i Ja)

Image Hosted by ImageShack.us


Ja i Biljar mislila sam da nejde zajedno no ipak ide!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ja i moj razred!!Cekači su the best!!!!(slikano prošle godine a ove ću
objavit poslije!!)

Image Hosted by ImageShack.us


Evo mene i mojeg razreda ove godine pa vi procijenite koja je bolja slikica!!!


Image Hosted by ImageShack.us








  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

Ovo je blog
o meni i mojem
cool svijetu.yesyes
Pisat ću o svemu a najviše o sebi i
frendovima.thumbup
Ja se nadam da će se svima
sviđat ovaj blogić,
i da će te mi ostavit mnogo
komentara.
Kisach!!kissmah

LINKIĆI

Image Hosted by ImageShack.us



Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Jela-zakon curka
obavezno joj ostavite puno komića


Kruška i Mops one su
zakon one su cool vi morate
to posjetiti jer one su zakon



Moja sisterka-ona
vam ima cool blog to morate posjetit


E CURA-Morate je posjetit jer če vam inače bit žao ak je ne posjetite hahaha

Kruška-zako
je posjetite je
ona je my best frend


Jela blog drugi-radi se o Tokio Hotelu

Reichy-zakon cura a ima i zakon bloge pa vi procjenite


KOLIKO VAS JE BILO
NA MOM BLOGU


Counter
Counter



SSilent
TTame
EExcellent
FFuzzy
AAwesome
NNaughty
IInspirational













subota, 15.09.2007.

EVO MALO GLASOVANJA AL ISKRENO PLIZZZ...



Get your own Poll!




| Aj kOmEnTiRaJ! (26) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.