Malo o meni:

IME:Pamela
PREZIME:nije bitno....
DATUM ROĐENJA:15.1.1995.
ŽIVIM U :G.Vrbi (kod Sl.Broda)
VOLIM:svoje prijatelje,more,hranu,piće,sport,msn,zabavu,....
NE VOLIM:školu,nastavnike,dvolične,umišljene,....
LJUBAV:komplicirana stvar
PRIJATELJI:AMANDA,Jelena Mrvelj,Ivana M.,Ruža,Ante,Leo,Zvone....



My FrEnDs!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Amanda--->My best frendica!!!!Super je,pametna,voli jednog dečka,ma sve najbolje!!!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Anđelka-->super cura,uvijek spremna pomoći,pametna je,zabavna, ma sve super...kiss

Image and video hosting by TinyPic
Anđelka,Matea i Monika!

-Mateu baš i ne poznam dugo pa ne znam što reći,al mi se čini kao super i zabavna cura...Anđelkina best frendica!(mislimzujo)
Moniku ne poznajem pa tak da nemam šta reć.

OsTaLe sLiKicE...


Myspace graphics



Myspace code



Myspace code



Myspace layouts



Myspace graphics



Myspace graphics



Myspace layouts



Free Myspace Layouts



Myspace graphics



Myspace code


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Click here to get avatars like this!
Image and video hosting by TinyPic




Free Music

Free Music



Free Music

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Opis bloga

Pisat ću o : svojim prijateljima,zezancijama,dečkima,
zabavama,školi....


Linkovi

Blog.hr

LiNkAcHi
najjjjj frendica

AnđElKa--->Enđy

Barbara<

KaRlO

Vedrana-sk8ergirls world

jedna cura--->pogledajte pa ćete vidjet...

MaTeA

MaRtInA-zakon cura...ma pogledajte i sami...


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Myspace code



Myspace code



Myspace code



Myspace backgrounds



Get free graphics at BlingyBlob.com!


Get free graphics at BlingyBlob.com!

Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

nedjelja, 13.04.2008.

Super je bio onaj dan....

Book!
Evo i mene...
Najprije da se zahvalim svima koji su mi komali!yeskissHvala vam!
Kak ste mi vi??
Ja sam odlično bez obzira na sve!!!
Vrijeme se stalno mjenja...malo je toplo,malo hladno...headbang
Zašto nije stalno toplo??Jedva čekam ljeto...bazene,more,sunce...
Prošli tjedan je bio odličan dan u školi!Svi smo zezali nastavnike(neki su bili na zamjeni...pa nas nisu znali..hehe)
Matematiku nam je predavao nastavnik Živić...pa onda Dokuzovička i tako redom..
zato što je naša nastavnica(i razrednica) iz matematike na bolovanjuno(zbog operacijecrycry).Nadam se da je operacija dobro prošla i da će nam se brzo vratit!!!
Na ekskurziju nećemo ić nigdje zato što nam je razrednica bolesna...,a baš smo trebali ić na more(na Brijune)headbang
A et nama je uvijek tako nikad nećemo ni ić na ekskurziju ak ovak nastavimo...
Najbolji dan u prošlom tjednu je bio četvrtak!!!
Pa da odmah i naslov objasnim...(jer on ima veze s tim danom)
Ovako:u četvrtak mi je došao u razred ON(moja simpa)...ustvari nije došao sam
već s prijateljima iz razreda...i rekao da mene voli ovaj jedan njegov prijatelj i pitao me jesam ja bila s njim(s tim koji me voli)u wc-u??lud
Ja naravno kažem da nisam....rolleyes
I kad su oni otišli u u razred ovi moji iz razreda preko cijele ploče napisali PAMELA &_____(sam što oni nisu stavili ovak crtice već su napisali NJEGOVO ime)
I tak je to vidio njegov naj frend i sav sretan mu otišao to reć!!!I on je to odmah došo vidjet i kad je vidio sam se ljepo nasmijo...
Evo šta bi mi vi rekli da vas neko kao i mene ON stalno gleda i ljepo se smije,čak me u četvrtak i pozdraviocerekcerek,prijatelji njegovi kažu da me voli,ovi moji iz razreda kažu da me 100% voli!!!I ja mislim da me voli i on to pokazuje....
E ovaj se post stvarno malo odužio pa da ja odmah pređem na pozz:

POZZ ZA:


NJEGAkisskisscerekcerekfino


AMANDU koja sad ima novog dečacerek

MALU MRVU KOJA HOĆE BIT S MIROM IZ DRUGE SMJENE!!!

CIJELI MOJ I NJEGOV RAZRED!!!!

P.S. I za sve koji mi komaju i da nastave tako!!!PUSA
 Image Hosting



^^ komentari (205) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.