< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off DIZAJN BY: MC BRANE

Opis bloga

Sve o plesu,muzici,meni i školi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

juicy details
*,*,*best friends*,*,*
zLoChEsTa CuRiCa
Malla VraZicha
viky
mala luda nicky
pink is pimp
**CaRiCcA**
mr.rapper
m@len@
lajava kuja
*****fensi girl*****(katy)

Free Website Counter
Free Website Counter

Razne fotkice:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ankete:

Moj blog je...
Predobar
OK
Tak-tak
Nista posebno
Uzas
  
pollcode.com free polls


moj dizajn je...
fora
bezveze
los
uzmi neki bolji
  
pollcode.com free polls

ponedjeljak, 05.05.2008.

ples,povijest,škola,...ma gluposti

ej ljudi tnx na toliko komova.sve bum kasnije vratila.tak sam happy izgleda da mi je stari skinuo program za skidanje pjesama i sad si mogu radit cde,aleluja da se i to dogodi.uf cijeli dan pjevam pjesmu 4 minutes jer mi je preprepredobra i break the ice također.a joj dobili smo ocijene iz testa iz povijesti,pa kao što svi već znaju na pamet ja mrzim povijest i nemam pojma,nemrem naučit da se ubijem. dobila sam 3 pa bum ispravila.mislila sam da će me zajebavat al mi je stari reko da je to ok al da moram ispraviti.naravno kad naštrebam al ko zna kad će se to dogodit. u četvrtak nas pita geografiju i danas smo dobili novi raspored za ovaj tjedan,neke male izmjene.sutra imamo sam 3 sata,a u četvratak nemamo prva 2.to u četvrtak je veliko sranje jer su prva 2 sata najbolja a ostali su 2 sata matike i 2 sata geografije i još nas pita.ah jadna ja.na plesu nas je došla gledat neka ženska i rekla je da smoodlični pa ćemo plesati u obadvije predstave jer mi smo podjeljeni na mlađe i starije i sad mi ćemo plesat u obje a trebali smo samo u starijoj.aj hvala bogu jedva čekam.sam kaj u mlađoj plesše moj bivši dečko pa ću se osramotit al baš me briga.no to je to puno komajte idem pozzzzzzz...

- 15:32 - KLIK (37) - ups….! - joj.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.