< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off DIZAJN BY: MC BRANE

Opis bloga

Sve o plesu,muzici,meni i školi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

juicy details
*,*,*best friends*,*,*
zLoChEsTa CuRiCa
Malla VraZicha
viky
mala luda nicky
pink is pimp
**CaRiCcA**
mr.rapper
m@len@
lajava kuja
*****fensi girl*****(katy)

Free Website Counter
Free Website Counter

Razne fotkice:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ankete:

Moj blog je...
Predobar
OK
Tak-tak
Nista posebno
Uzas
  
pollcode.com free polls


moj dizajn je...
fora
bezveze
los
uzmi neki bolji
  
pollcode.com free polls

srijeda, 30.04.2008.

izlet,novosti itd.

ej ljudi
tnx na komovima samo tako nastavite i koj put prijeđite 100,nadam se da se ne ljutite kaj nisam komala al komp mi bas ne radi dobro i imam zabranu tak da budem ksnije.bila sam neki dan kod zubara pa mi je plombu stavljao i brusio mi zub al nije bilo nis strasno.u ponedjeljak smo bili na izletu na krku i bilo je super,al posto ja jaaako volim jesti ručak je bio odličan naravno samo kaj mi je bilo jako žao kaj mo frend iz razreda nije bio s nama na izletu jer bi on naravno podigo atmosferu jer je malo lud.najgore na izletu je bilo to kaj smo se skuhali u busu jer je bilo jako vruče a u busu 36 stupnjeva...neću dlje ni pričat al bilo je zabavno.dobila sam 5 iz engleskog iz recimo diktata i nisam imala ni jednu grešku.joj luda sam za dvojicom iz škole i nemrem prestat mislit o njima i jedan mi je na pozadini na kompu...hahaha...i neki dan tj. na izletu sam profurala s nekim tipom iz petog razreda i napucala ga drugi dan.žao mi ga je jer je jako sladak i super je dečko.no idem sad jer nesmjem više na komp aj komajte booook

- 19:31 - KLIK (61) - ups….! - joj.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.