< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off DIZAJN BY: MC BRANE

Opis bloga

Sve o plesu,muzici,meni i školi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

juicy details
*,*,*best friends*,*,*
zLoChEsTa CuRiCa
Malla VraZicha
viky
mala luda nicky
pink is pimp
**CaRiCcA**
mr.rapper
m@len@
lajava kuja
*****fensi girl*****(katy)

Free Website Counter
Free Website Counter

Razne fotkice:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ankete:

Moj blog je...
Predobar
OK
Tak-tak
Nista posebno
Uzas
  
pollcode.com free polls


moj dizajn je...
fora
bezveze
los
uzmi neki bolji
  
pollcode.com free polls

utorak, 22.04.2008.

štafeta i svakakve zanimljivosti

prvo ću stavit štafetu koju sam preuzela od juicy details a kasnije ću se raspisati o svemu i svačemu.i hvala svima na toliko komova sad ću ih vratiti ak stignem i nemojte se ljutiti ako nisam svima.

Savršen dan?
- cijeli dan sam vani s frendicama po ljeti na rolanju,slatkaču na Jarunu i naravno kasnije šoping

Što te na ljudima privlači?
- za dečke tijelo,oči,humor,kosa
-za cure(naravno kao frendice)simpatičnost,ponašanje,humor

Da moraš....bili uzela ulogu čovijeka koji ima novaca i karijeru.. , nema voljenu osobu pokraj sebe ili uloga čovijeka koji nema novaca i karijeru...ali ima voljenu osobu pored sebe?
- rađe ovo drugo da sam švorc a da imam "voljene osobe pored sebe"

Koje je ime upisano u tvojem rodnom listu?
- sara

Koji je tvoj tip dečka?
- zgodan,duhovit,crn,visok,mrašav,zabavan,malo misican(ne prejako),...frčkac moze

Nadimak?
- sračka,sarči,sarica,...ma nemam pojma

Najdraža životinja?
- žirafa i jež

Koje su ti boje oči?
- smeđe

Koja ti je boja kose?
- smeđa(predivna)

Imaš li negdije na tijelu piercing?
-jos ne

Imaš li negdije na tijelu tetovažu?
- jos ne

Koje su ti boje čarape?
- smeđe bordo

Imaš li sretan broj?
- ne bas al volim broj 7 i 9 i 4

Gdje bi voljela putovati?
- svugdje:njemačka,london,japan,egipat,JAR,grčka,brazil,španjolska,italija,francuska,...

Omiljeni film?
-step up 2,mrak film 3,smrt na sprovodu,...

Omiljeno mjesto za odmor?
-ležaljka kod silvine bake na moru i moja ljuljačka kod moje bake

Omiljeno Jelo?
- lazanje,mramorni kolač,njoke s gorgonzolom,...

Dali neki dan u tjednu posebno voliš?
- subota i nedjelja i petak

Što u zadnje vrijeme najviše slušaš?
-pjesme iz step upa 1 i 2,sve novo,ma svašta

Koju pastu za zube koristiš?
-nemam pojma(ne da mi se dič i pogledat)

Omiljeni restoran?
- nocturno ineki meksički

Omiljeni Cvijet?
- crvene ruze(a moze i bijele)

Koji Fast food najviše voliš?
-McDonald's

Omiljeno piče?
- juicy od višnje i jagode

Kako si izgledala sa 10 godina?
- predivno ko i sad(mozda sad malo ljepše)

Od koga si dobila zadnji mail?
- nemam pojma

U kojem bi dučanu voljela imati karticu sa 75% popusta?
- H & M,Teranova,turbo sport,skandal,x-nation,...

Šta radiš kada ti je dosadno?
-idem na komp il gledam tv il idem van s frendovima

Kako reagiraš ( na ljude , situaciju) ?
-ovisi o situaciji

ko od tvojih prijatelja živi najdalje u kilometrima?
- silca oko 6500km

Što je trenutačno najbolje u vašem životu?
-sve je super

Tko če ti prvi odgovoriti na štafetu?
- onaj ko prvi procita post


Koliko je sati u Ovom Trenutku?
-18:45

Crno ili Rozo?
- oboje

Narodnjaci ili Metal?
-svejedno(oboje je sranje)

MOtor ili Auto?
-auto

Koja ti je boja najdraža?
-ljubičasta,crna,tirkizn,crvena i roza i zelena i žuta

Jesi li praznovjerna?
-da užasno

Tvoj dečko/cura mora imati:
-dobar izgled i bilo bi cool da je duhovit(i naravno super plocice...ma ne bas super al neke cvrste bi bilo pozeljno)

Iskrena ili Lažljivica?
- ovisi o situcaciji

Kokos ili Papaja?
- kokos

Vatrena ili Sramežljiva?
-vatrena

TZK ili LiKovni?
- likovni

Neuredna ili Uredna?
- ovisi kak mi dođe al ipak neuredna

Dečko ili frend sa povlasticama?
- decko

Happy ili Emo...?
- happy

Štikle ili Tene?
-oboje

Široke ili Uske hlače...?
-uske

mp3 ili radio?
- mp3

Ljeto ili Prolječe?
- ljeto!!!!!

Bazen Ili More?
- more

Što češ voziti Auto ili Motor?
-auto

Kad položiš koga prvo voziš?
-silvu(nerado to priznajem al ona jedina ima super stil od svih mojih frendova)

Prvo ljetovanje bez roditelja?
- aleluja da se i to desi

Mjesto koje želiš posjetiti?
-trenutno nikoje,zapravo kuba

Čega se bojiš?
- da se necu odselit sama il sa silvom kad bum imala 18 i pauka i živina

Pas ili Maca?
- hm valjda pas al može i maca

Najbolji Sms koji si dobila?
-neznam

Plivanje ili trčanje?
- trčanje

Najbolja visina?
- za mene metar 74

anketu predajem vikiy i pink is pimp

uf jadna ja neki dan sam išla kod frendice opet na ročkas i prije rođendana sam se trebala nać s nekim tipom kaj sam upoznala prek msna i meni se nije dalo doć a baš za vrijeme rođendana smo išli tam na neko mjesto van mi svi i ja sam ga tam srela i on me čudno gledao jer ja nisam došla kad smo se dogovorili,a on zna kak ja izgledam jer sam mu poslala sliku i on je meni pa on ,ugl. kasnije mo razgovarali prek msna pa me pito dal sam to bila ja a već sam se ponadala da menije skužio al nema veze.joj onaj cvijet od balona kaj sam dobila za rođendan mi se već raspada je ga ima već 3 tjedna pa je malo zgužvan.no idem sad a vi puno komajte aj bok

- 18:26 - KLIK (62) - ups….! - joj.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.