< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off DIZAJN BY: MC BRANE

Opis bloga

Sve o plesu,muzici,meni i školi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

juicy details
*,*,*best friends*,*,*
zLoChEsTa CuRiCa
Malla VraZicha
viky
mala luda nicky
pink is pimp
**CaRiCcA**
mr.rapper
m@len@
lajava kuja
*****fensi girl*****(katy)

Free Website Counter
Free Website Counter

Razne fotkice:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ankete:

Moj blog je...
Predobar
OK
Tak-tak
Nista posebno
Uzas
  
pollcode.com free polls


moj dizajn je...
fora
bezveze
los
uzmi neki bolji
  
pollcode.com free polls

subota, 05.04.2008.

ples,ročkas i DEČKI

ej!!!!!
baš sam dobro raspoložena a jutros sam bila tak u bedu sva valjda zbog plesa.glupača me je tak izživcirala.havala bogu plešem prvu liniju s nekom curom koja najbolje tam pleše i meni taj dio dobro ide al ja i ona smo u paru i svaka radi svoje negdje 4 osmice(dok 4 puta nabrojiš do 8) i onda smo se morale zamjenit,ona je morala moje plesat a ja njeno i onda smo imale 5 min da to naučimo i onda kad smo plesali ja sam se zbunila u jednom djelu i žena se tak raspizdila da mi je došlo da joj se tako zderem u facu(al naravno nisam to napravila).tam se derala da kaj je meni,lalala ugl. pa nemrem ja u 5 min zapamtit 50 korakaburninmadburninmadburninmad i na kraju sam doma došla sva strgana pa sam ležala u krevetu i noga me tak bolila ko da su petnajst slonova plesali po njomadmadmadsad je sve ok osim kaj moram učit glupu povijest,al prijeđimo na najvažniju stvar a to je:da imam msn od svih prepresexy sedmaša i sad sam se jučer dopisivala s njima i reći ću im da mi pošalju slike da imam kaj za stavit na komp za pozadinunaughtynaughtynaughtyšalim se naravno neću ih stavit za pozadinu al zanima me kak su ispali i oni naravno znaju ko sam ja jer ipak mi je bilo glupo da ne znaju s kim se dopisuju.e da za ročkas sam dobila osim bicikla još prepredobar bijeli šos,piđamu plavu,ogroman lanac za bicikl(za zavezat),ogroman cvijet od balona i pravo cvijeće,lovu(neću sad reć kolko al dostagreedygreedygreedy),i još majcu i naočale i još neke stvari.jeli smo tortunjaminjaminjami i kolača a još neću slavit s frendvima to ću kasnije kad bude lijepo vrijeme pa mogu vani.idem sad i puno komajte.pozzzzzzzzz...

- 17:38 - KLIK (63) - ups….! - joj.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.