< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off DIZAJN BY: MC BRANE

Opis bloga

Sve o plesu,muzici,meni i školi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

juicy details
*,*,*best friends*,*,*
zLoChEsTa CuRiCa
Malla VraZicha
viky
mala luda nicky
pink is pimp
**CaRiCcA**
mr.rapper
m@len@
lajava kuja
*****fensi girl*****(katy)

Free Website Counter
Free Website Counter

Razne fotkice:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ankete:

Moj blog je...
Predobar
OK
Tak-tak
Nista posebno
Uzas
  
pollcode.com free polls


moj dizajn je...
fora
bezveze
los
uzmi neki bolji
  
pollcode.com free polls

četvrtak, 03.04.2008.

sve i svašta(pogotovo o svađama u školi i nekim curama i dečkima iz mog razreda)

kako sam danas živčana!!!!!
tak su me raspizdile neke cure u školiburninmadburninmadburninmadnaša raska je zadužila doroteu da zapiše ak neko psuje i sad puno ljudi psuje i ona neće zapisat i onda ona počne nekaj psovat i neželi se zapisat,a inače još prije kad je zapisivala nije nikad sebe htijela zapisat iak je rekla nekaj prosto onda promjeni u neku blažu riječ.tak je rekla jednoj curi da je glupa a zapisala je da je rekla da je gluhaludludludtak me raspizdila i meni je rekla drek i nije se htijela zapisat a kad neko kaže mrš onda može zapisivatpuknucupuknucupuknucuonda glupa matea me cijelo vrijeme ignorira jer je došla franka a kad franke nema onda stalno visi oko mene,ma jebe mi se ak mi nekaj kaže pravit ću se da ne čujemyesyesyeshvala bogu neće doć na ples sljedeći put.danas su neke cure plesale u školi(osmašice) i kaže matea da one bolje plešu od nas a baš im je retardirano(mislim dobro je al naše je boljesmijehsmijehsmijeh)glupo mi je kaj matea ogovara franku stalno i govori svašta o njoj a onda kad ona dođe cijelo vrijeme je s njomrolleyesrolleyesrolleyesnaravno nisam ljubomorna na nju neg se vidi iz aviona da ju franka iskorištava.prijeđimo na dečke:neki niski žuti glupan(nikola) cijelo vrijeme plazi po matei(nije da me to smeta al je ljigavo)ugl.kad matea ode onda plazi po meniheadbangheadbangheadbangi usput matei govori kak sam ja glupa a meni govori kak je ona glupa,ma glupan.a danas je neki sedmaš,ma nije bitno ugl.nosila sam šos a dalje nećunutnutnuti to je bio jedan od najzgodnijih sedmaša u školi.hvala bogu nismo imali zadnji sat geografiju jer je profa na natjecanjufinofinofinoal loše je u tome kaj nismo dobili rezultate testova.e da malo me zanio bjes pa sam vam zaboravila zahvalit na komentarima i hvala vam kaj ste mi čestitali rođendan kasnije bum vratile komentare.znam da je dugačak post i da nije uopče zanimljiv(osim ako ne volite sapunice) al morala sam se nekom izjadat a nemrem frendovima pa da cijela škola zna da mrzim pol ljudi u njoj.dobro da mi je naj frendica u americi pa sa nemoram još i s njom svađat.inače nisam jako svadljiva ali volim zajebavat dvolične ljudezubozubozubo no idem sad i vi pliz puno koajte sad bar imate na kaj hahahanaughtynaughtynaughtyi zaboravila sam napisat da sam gledala step up 2 i odličan je uf mogle bi ga gledat još pet sljedećih tjedana za redomnjaminjaminjamiidem sad konačno...pozzzzzzzzz...

- 17:08 - KLIK (40) - ups….! - joj.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.