ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off DIZAJN BY: MC BRANE

Opis bloga

Sve o plesu,muzici,meni i školi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

juicy details
*,*,*best friends*,*,*
zLoChEsTa CuRiCa
Malla VraZicha
viky
mala luda nicky
pink is pimp
**CaRiCcA**
mr.rapper
m@len@
lajava kuja
*****fensi girl*****(katy)

Free Website Counter
Free Website Counter

Razne fotkice:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ankete:

Moj blog je...
Predobar
OK
Tak-tak
Nista posebno
Uzas
  
pollcode.com free polls


moj dizajn je...
fora
bezveze
los
uzmi neki bolji
  
pollcode.com free polls

četvrtak, 27.03.2008.

sve i svašta

tnx svima na toliko komicha,i posebno de zahvaljujem juicy details što me konačno spomenula u postu nutnutnut.nemojte se ljutit ako sam nekoga izostavila i ako nekoga nemam u linkovima.podsjetite me da vas upišem.sad moram cijeli dan učit za glupu geografiju jer kao što već znate imam test i to nije sve rekla sam starcima da pišem test a oni mi upće ne vise nad glavom i uopće me ne tjeraju učitthumbupthumbupthumbup.nadajmo se da nisu čuli al kad im kažem da smo pisali onda će se derat kaj im nisam rekla al nema vezefinofinofinoako vas zanima možete otić na neke moje bivše propale blogove na blog.hr-u i na blogeru koje sam pisala sama ili s frendicama:tenis,lude vještice,sweetspider,i love my blog,imam ih još ali ne na blog.hr_u ni na blogeru neg na nekim tam čudnimrolleyesrolleyesrolleyes.Trebala bi imat za rođendan tulum s frendovima al neću još jer ćekam da dođe toplo vrijeme pa da možemo ostati vani do kasno.nemam pojma kog da sve pozovem al valjda ih neće bit puno,nemam pojama di ćemo bit i di ćemo ić i kaj ćemo radit pa ak neko ima neki dobar prijedlog neka javi.u gradu sam vidla neki plakat da je danas izašo step up 2 na kioske uz 24 sata za semo 40,00 kuna al to je nemoguće pa sam išla provjerit i prodaju stari step up a na plakatu piše noviludludlud.sad idem čitamo se i komajte!!!!!!!!!!!!boooooooooooook

- 17:58 - KLIK (55) - ups….! - joj.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.