ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off DIZAJN BY: MC BRANE

Opis bloga

Sve o plesu,muzici,meni i školi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

juicy details
*,*,*best friends*,*,*
zLoChEsTa CuRiCa
Malla VraZicha
viky
mala luda nicky
pink is pimp
**CaRiCcA**
mr.rapper
m@len@
lajava kuja
*****fensi girl*****(katy)

Free Website Counter
Free Website Counter

Razne fotkice:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ankete:

Moj blog je...
Predobar
OK
Tak-tak
Nista posebno
Uzas
  
pollcode.com free polls


moj dizajn je...
fora
bezveze
los
uzmi neki bolji
  
pollcode.com free polls

srijeda, 19.03.2008.

Konačno završila škola:):):):):):):):):):)

Jeeeeeeeeee!!!!!!!
Završilo mučenjepartypartyparty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mojoj sestri to jaaaaaaako teško pada jer ću bit cijeli dan sama s njom domanaughtynaughtynaughty.Haha budit ću ju ujutro jer znam da ona to mrzi i uvijk spava do 12 i višesmokinsmokinBaš sam sad u zadnje vrijeme dobivala sve petice i super ocijene još sam moram neke glupe predmete poravit i skoro pa savršenobeljbeljbeljDobila sam 5 iz one glupave zadaćnice s jancima i kaj je najgore MORALA SAM ČITATI NA GLAS PRED SVIMA!!!!!!Još na kraju sam napisala da sam trčala mami u zagrljaj jer profa voli neke ljubavne scene i sranja pa sam svašta nasralanutnutnutDobila sam 5 iz diktata iz engleskog i nažalost 3 do 4 iz testa iz prirode.To sam još išla ispravit i opet sam dobila istoheadbangheadbangheadbangMorali smo napisati neki glupi sastavak iz hrvatskog o predstavi Ljepotica i zvijer koju smo gledali i naravno ja sam morala citati na glas i dobila sam 5!!!!!!Znam opet hehehegreedygreedygreedy.Bas sam se posvadjala s nekom kravom iz razreda i tak mi ide na jetra da sam ju cijeli da kurila i sve kaj se njoj desava ona mene okrivi
moram ic komajte boooooooook

- 18:48 - KLIK (7) - ups….! - joj.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.