< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

× My WoRLd ×

¤Dnevnik.hr¤
¤Blog.hr¤
¤Forum.hr¤
¤Monitor.hr¤
¤Mateja.Ona radi dizajnove po naruđbama možete si naručiti!¤
¤...Jedna mala koja nema sreće u ljubavi...¤
¤Iwonchy¤
¤Club Penguin super je učlanite se!!!¤
¤Lana-fan blog o Nicole Scherzinger.Posjeti ju!¤
¤Skater girl-super cura koju morate posjetiti!!!¤
¤Blog sa dizajnovima¤
¤Monsoon18¤
¤Laura¤
¤Ines¤
¤Brabara¤
¤Jelena¤
¤Tea,Ines,Beti i Mateja,crnepantere4¤
¤Tokio Hotel fanovka-Iwonchy¤
¤Moj drugi blog! Ne koristim ga, ali ipak...¤
¤Ivonica! Cool blog,super curka! ;)¤
¤Jedan od najboljih blogova!¤
¤Tea & Lola¤
¤Mia & Lola¤
¤.................How cute.............¤
¤Red Doll¤
¤VOLIM AVRIL blog,cool!!¤
¤Stranica od Avril Lavigne¤

Click here to get avatars like this!

ANTUN GUSTAV MATOŠ

UTJEHA KOSE

Gledo sam te sinoć.
U snu.Tužnu. Mrtvu.
U dvorani kobnoj,
u idili cvijeća,
na visokom odru,
u agoniji svijeća.
Gotov da ti predam
život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam.
Zapanjen sam
stao u dvorani kobnoj
punoj smrti krasne
sumnjajući da su
tamne oči jasne,
odakle mi nekad
bolji život sjao.

Sve baš,sve je mrtvo.
Oči,dah i ruke.
Sve što očajanjem
htjedoh da oživim
u slijepoj stravi i u
strasti muke.

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
pa mi reče: Miruj! U smrti se
sniva.


Click here to get avatars like this!

Okreni se, vidjet ćeš u mom oku suzu koja
te moli da ostaneš, sačekaj, vidjet ćeš ruke
koje se pružaju tebi da te zagrle, slušaj, to
moje srce lupa za tobom…


Click here to get avatars like this!

U slučaju da pomisliš da si sam/a,
da ti je dosadno,nemaš s kim popričat.
Napiti se, nasmijati.Sjeti se svoje
prijateljice na koju uvjek možeš računati!


Click here to get avatars like this!

Polomit ću sve sto je od stakla
jer ti si me doveo do pakla....
Polomit ću sve rukama golim jer
nisam s onim kojeg volim...!!!!


Click here to get avatars like this!

Voljeti je lijepo, voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svako!
Koliko Te volim to se teško piše,
jer svaki trenutak ja te volim više!


Click here to get avatars like this!

Poslije mnogo godina kad pročitaš ovaj
stih kroz tebe će proći neki plamen tih.
Gdje ću biti ja to zna samo Bog ali ću se
vječno sječati imena tvog....


Click here to get avatars like this!

Stani na prstima, pogledaj iza
sebe zar ne vidiš ljubav što
gori iza tebe, možda je
prepoznas a možda i ne al`
zapamti jedno da znaćiš mi sve...


Click here to get avatars like this!

Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema ko da te slusa,
ako vrisnes u snu: nazovi me ja cu biti tu!!


Click here to get avatars like this!

10 zapovijedi ljubavi
[.kod cura.]:
1. Nikad se ne zaljubi
preko ušiju
2. Ne moli ga jer ćeš
ga cijeli život moliti
3. Cijeni ga, ali sebe
uvijek više
4. Budi nježna onoliko
koliko on to osjeća
5. Ne zovi ga poslije
svađe - To ti je prilika
da vidiš koliko mu je stalo
6. Zakasni na sastanak
barem pola minute
7. Kad vidiš da ljubav slabi,
napravi ga ljebumornim,
ali ne previše
8. Pusti ga da se izmuči
dok te poljubi
9. Nikad ne dopusti da ga
prva poljubiš
10. Ali, ako želi kraj ljubavi,
ako želi rastanak prihvati ga
sa osmijehom na licu, kao da
je to nešto što si oduvijek
čekala!


Click here to get avatars like this!

Zakon mladih
1. Poljubac u ruku
- PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz
- POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo
– ČEŽNJA
4. Poljubac u rame
- POHLEPA
5. Poljubac u vrat
- STRAST
6. Poljubac u usta
- LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića
- IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu
- ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću
- KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja
- ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi
- DJEVOJKA SJEDI NA
KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži
- DJEVOJKINA GLAVA
LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku
- SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju
- ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke
- ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu
- IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi
- NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se
- VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u usta
- ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta
- POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom
- SANJALA SAM TE
23. Gledati u oči -
VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor
- DA
25. Čelo kao odgovor
- NE
26. Pucketati prstima
- DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto
mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne
- LJUBOMORA
29. Štipanje
- ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje
- SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete
- VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku
- ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom
- POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica
- NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani poljubac
- PRIJATELJSTVO
36. Prije ljubljenja
- GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati
- LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za
poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke
- SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti
- DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom
- DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku
duže od 3 minute
- LJUBOMORA
43. Puhne li mladić
djevojci dim u lice
- ŽELI SEX
44. Pokloni li djevojka mladiću
zakon mladih - LJUBAV
45. Pokloni li mladić djevojci
zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon
mladih
- DAJE GA DRUGIMA


Click here to get avatars like this!

1. Kada je djevojka tiha
- misli na milijun stvari.
2. Kada djevojka ne
reagira - duboko je zamišljena.
3. Kada te djevojka
upitno gleda - pita se
koliko dugo ćeš kraj
nje ostati.
4. Kada djevojka odgovori:
'sa mnom je sve u redu'
- onda je nešto muči.
5. Ako te djevojka prodorno
promatra - pita se zašto joj lažeš.
6. Kada djevojka spusti glavu
na tvoje grudi, želi da
zauvijek ostaneš kraj nje.
7. Kada te djevojka želi
vidjeti svaki dan- voli te,
onako iskreno.
8. Ako djevojka kaže:
'Volim te' - ona to zaista
i misli.
9. Kada djevojka kaže:
'Nedostaješ mi'
- onda ne nedostaješ
nikom na svijetu
vise nego njoj.
10. Kada se djevojka vidi
s tobom u budućnosti -
voli te više nego ikog drugog
i dugo će te voljeti


Click here to get avatars like this!

NEKE STVARI ZBOG
KOJIH VRIJEDI ŽIVJETI
1.Barem dvoje ljudi na svijetu
te voli toliko da bi život
dali za tebe
2.Barem 15-ero ljudi na
svijetu te voli na
neki način
3.Ako te netko
mrzi onda je
to samo zato
sto želi biti
poput tebe
4.Tvoj osmijeh svima
donosi sreću,čak i
onima koji te ne vole
5.Svake večeri netko
misli na tebe prije
nego što zaspi
6.Nekome si čitav
svijet
7.Da nema tebe netko
sad ne bi živio
8.Ti si poseban/na i
jedinstven/a
9.Voli te netko za koga
ne znaš da postoji
10.Kada napraviš i najveću
grešku,nešto dobro
izađe iz toga
11.Kada pomisliš da
se čitav svijet svalio na
tvoja leđa,gledaj bolje
,vjerojatno si ti svoja
leđa naslonio/la na svijet
12.Kada misliš kako nema
šanse da dobiješ ono
što želiš, vjerojatno ni
nećeš dobiti, ali ako vjeruješ
prije ili kasnije ćeš dobiti
ono što želiš
13.Uvijek pamti komplimente
koje dobivaš, a zaboravljaj
ružne primjedbe
14.Uvijek reci nekome što
osjećaš za njega,ljepše
ćes se osjećati kada ta
osoba sazna
15.Ako imaš dobrog
prijatelja, imaj vremena
da mu daš do znanja
koliko ti je dobar


***


Click here to get avatars like this!

*Linkići*

$v€ ! $v@$Ht@

KOLIKO ŠANSE IMAŠ SA SVOJOM SIMPOM? KLIKNI I VIDI!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!





Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
>Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!








Free Music

Free Music



Free Music

Web Counter
Web Counter













Đačka molitva

Profesore naš,
koji sjediš za
imenikom našim.
Sveti se ime tvoje,
nestani kraljevstvo
tvoje
budi volja naša!
Kako na mjestu
tako i pred pločom.
dvojku,trojku,
četvorku,peticu
našu sadašnju
daj nam danas
i zaboravi jedinice
naše
kako i mi zaboravljamo
gradivo vaše.
I ne izvedi nas
pred ploču
nego nas ostavi
na mjestu.
AMEN!!!

nedjelja, 28.12.2008.

× Ne mogu se brinuti o 2 bloga.... Pa evo ukratko kaj se događalo u međuvremenu... =) ×

HeLLoU!

Ne mogu se ipak brinuti o 2 bloga istovremeno.... Na 100 strana ostavljati komove itd. I ovo kaj mi na OVOM blogu ostavljaju puno komova teško vraćam. A kud onda i na ovom.... Mislim DDD...

Ajde da vam sad UKRATKO velim kaj je sve bilo. Mislim,sve piše na mom blogu, ali ko bu to čital... :P E pa... Bilo je zbilja svega. A kad velim svega, onda to zbilja i mislim. Na zadnjem postu sam napisala kak me dečko ostavil i kak mi je sve u kurcu. E pa to mi je zagorčalo život. Ja sam počela piti, rezati se, markirati, raditi gluposti, tuči se... Prvo sam se počela rezati ko EMAČI. Onda sam se svaku večer napila. Markirala sam s frendicom njemački... Potukla sam se s nekim curama iz škole.. I radi toga završila kod ravnatelja. Kuja razrednica me onda poslala k psihologu/psihijatru ili tak nekaj. Samo me nekaj ispitival. Al nisam niš htjela govoriti. Ocjene su mi se skroz pokvarile. Ma da ne pričam... I onda nakon nekog vremena, nakon 2 mjeseca u takvom stanju, odlučila sam napraviti VELIKI korak... Ne mogu o tome pričati. Ali samo mogu reći da je sad sve opet na mjestu i da sam normalna, jaaaaaaaako sretna. 21.11. je dan kada se sve promijenilo NABOLJE. =) I evo me sad tu... Sretna i kaj je najbolje- normalna. LoL. Glavno da je sve dobro prošlo. Puuuno hvala svim mojim frendicama koje su bile uz mene i dale mi podršku da napravim to......=)


Evo... To je to. Opet ću vam se javiti vjerojatno za 2-3 mjeseca.......
SRETAN BOŽIĆ i NOVA GODINA!!
[ sa zakašnjenjem ] [ na vrijeme!! ]

LoL

KiZZa

- 15:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.