....razne porukice...

..ja te volim...
...od ljubavi sva gorim...
...platit ću i plakat ću...
...ali neću da molim...
...ja svoje srce i sve sam ti
dala...a od tebe ni OPROST
ni HVALA...

...nije me strah kad...
....ostave me svi...jer znam da
nečeš i ti...nije me strah
kad oluja
se sprema jer imam
prijateljicu kakvu
NITKO NEMA!!!

.....volim te
....bez obzira
......tvoje mane
........i vrline koje
..........te totalnim
............idiotom čine


...bilo je davno ne znam
točno kada...
...voljela sam jedno biće
voljela...
...sam gada...
...nije teško reći voljela
sam gada...
...teško je reći da ...
...ga volim ja i sada...

...bila je zima
vrućine teške
išao starac na konju pješke...
za sobom je vukao staricu
mladu koja je u
čelavu glavu
zabila šnalu...

..rekao si mi i love you...
...a volio si nju...
...sad mi kažeš i'm sorry...
...idi k vragu...voli nju...


sve što radiš radi spretno
kada ljubiš,ljubi sretno,
što je lijepo rado gledaj....
koga voliš nikom ne daj!!!!

budi noćas zvijezda sjajna,
moja mala slatka tajna,moja
sreća i ljepota,budi noćas
dio mog života....

kad se jednom zaljubiš,
dobro pazi,jer ljubav nije trava
da se po noj gazi....

ima jedan vjetar,
sve na svijetu ruši,ali
naše uspomene nemože,
jer čuvam ih u duši....

dok bude krvi u svakoj veni.živjet
ćeš,ljubavi,duboko u meni...i kad
sve nestane i prestane da boli,
ostaje srce koje samo tebe voli....

ne shvaćam da te više nikad vidjeti
neću...samo znam da te želim zagrliti
i da mi suze teku kao kiše,a onda
se sjetim dviju malih riječi:
NIKAD VIŠE!!!

pomirenje tražim.oproštaj molim,
jer na ovom svijetu samo tebe
VOLIM

da mi je imati tu moć,
da se pretvorim u noć,
pa da vidim cijeli grad i saznam
gdje si sad,da se uvucem u tvoje
snove i saznam kako ti se ljubav
zove.....

ti si moje sunce malo
koje bi mi stalno sjalo,al
cim prvi oblak dođe,naša
ljubav prođe....

kad odlazi netko koga voliš,a minute
postaju još kraće,nemoj plakati iako
ti se plače....svaki odlazak treba
shvatiti,jer ljudi odlaze da bi se mogli
vratiti....

...slatko....


Tvoje tijelo je remek djelo...
tvoja faca me s nogu baca..
tvoja guza je ko meduza..zbog
tvojih ociju je bilo i neprospavanih
noćiju..jer ja volim samo tebe,
a druge ko jebe..

Kad te tuga slomi i kad te srce boli,
pročitaj ovu poruku i vidi ko te voli,
u grudima mojim srce tuče, jer te
želim nemoguće.


Umrijet ću u noći polako, tiho..dok
priroda spava da ne vidi nitko..i nitko
neće znati da te volim više od sebe,
a ni da umirem zbog tebe...


Daj mi TVOJE USNE da na njima
GORIM daj mi TVOJE SRCE vidis
da te VOLIM, daj mi TVOJU LJUBAV
neka bude moja, daj mi SEBE jer
SUDBINA SAM TVOJA.


Dok god nekog volimo zbog njegovih vrlina to
nije ništa ozbiljno. Ali kada ga počnemo voljeti
zbog njegovih mana, onda je to prava ljubav...


Iako glumim da mi do
njega nije stalo,za zag-
rljaj njegov sve bi srce
dalo.Iz ravnodušnosti
ljubav se krije,zar nikad
shvatiti nećeš da do tebe
stalo mi je?!


Ljubav su mora,ljubav
su neba,ljubav je sve
što ljudima treba.Ljubav
je potok što teče iz raja,
a poljubac je putić što
dva srca SPAJA!!!


Ako umre ljubav,umiru i
snovi,ni čamac bez vode
ne može da plovi,kao nebo
bez SUNCA,kao mjesec
bez NOĆI,ja bez tebe
nikad neću MOĆI!!!


I smrt će jednom doći
po svoje i Bog će biti
svjedok za nas dvoje,
a tada,kad se otvori
srce moje,u njemu će
pisati:ZA TEBE JE KUCALO,
MALENO MOJE!!!


Poslat ću ti vjetar da ti
miluje kosu,za dobro
jutro poslat ću ti rosu.
Poslat ću ti mjesec da ti
noću sja,a za poljubac
pobrinut će se ja!!!


Pustit ću te u kuću,ali u sobu NE.
Pustit ću te u sobu,ali u krevet NE.
Pustit ću te na krevet,ali na sebe NE
.Ma,pustit ću te na sebe,ali sa sebe NE!



Živjet među tisućama
misliti samo na jednoga
znaći
VOLJETI


Tebe voljeti je kazna
Tebe dobiti je borba
Tebe imati je čast
ali tebe izgubiti je
PROPAST !!!

kad dodes grobu mome ti na
zemlju spusti lice.
iz groba ces cuti rijeci:
"jos te volim NEVJERNICE

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

12/2008 (7)
11/2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

ovo je blog o meni,
o mojim ludim danima
i teškim i dobrim trenucima,
o ljetnim ljubavima i životu
opčenito........pa neka blog
bude lud, ipak ga radi PLAVUŠA....
to ce biti the_best_blog

O MENI:

IME:Darija
PREZIME:*******
ROĐENA:4.6.____.
ŽIVIM U:Petrinji
VOLIM:svoju naj frendicu
Ružu(Deu)....svoje neke
prijatelje....neke koji mi nisu
prijatelji al ih ipak vojim...
svoju obitelj....spavanje....
smijanje....druženje....
MSN....
NEVOLIM:ogovaranja(iako i
ja znam ogovarat...hehehe)
umišljene,bahate,dvolične
ljude....školu...neke profesore.....
svađe.....
BOJIM SE:zmija....
NAVIJAM ZA:diinnaammoo.....
MOJ MSN:darija2@hotmail.com
....evo malo slika....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi

subota, 15.11.2008.

....ludi dan.....

...e ljudovi....kak je bilo ludo danas....baš je bilo zakićsmokin.....Goga i Bella
su kod mene cijeli dan...i sad su.....baš je bilo super....dogovarlale
smo se o tom šta ćemo radit za novu i smijale se ko ludesmijehsmijeh....mislim
mi i jesmo lude....hehe....zato nas dečki tolko vole(moš mislit)........
kasnije smo se nešt malo dop s Brayom i Milenkom....nije bilo baš
zabavno.....sad se spremamo za sajmište....e da i malo smo se
svađale sa MARTINOM....kako ona _ _ _ _ _.....i _ _ _ _.........
to je bilo baš zakon....znate kak je mutava....alaaa....martina sorry
al morala sam ti to napbang...baš si mutava...hahaha...baš se pitam s
kim ceš se sad družit.....Goga se neće družit s tobom,ja,niko sa
sajmišta.........samo se bella druži s tobom......i rekla je da se tak-tak
druži...tak da se nemoraš previše nadatizujo......aj to bi bilo to....ljudi
bilo je fakat ludoooopartyparty....nemate pojma.........aj bok sad.....idem se
ja spremat za sajmište.....pozz svima....i kisskiss Gogi...koja je samnom.....
hihihismijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh........



| komentiraj! (23) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.