The Beloved

nedjelja, 02.09.2007.

test

02.09.2007. u 15:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opis i sve to.
Prisjećam se svog prvog pisanja na blogu. Htjela sam pisati dnevnik na računalu. Bez standarnog lista i olovke. Nisam znala o čemu da pišem. Hoće li se publici sviđati moj mali um? Ovaj blog sada - odlučila sam, pišem radi sebe, ne zbog količine komentara, posjetioca ili čitljivosti, već isključivo radi sebe. Imam jednu želju.
Želim samo shvatiti sebe kao osobu, pronaći svoje unutarnje i skrivene želje, jer kad me pitaju koje su to, ja im ne znam odgovoriti.

Moj deviantart, lastfm.
MSN Messenger / e-mail

online users


just a girl
svaki ožiljak ima svoju priču
čovjek nikada nije u potpunosti sretan
sve velike stvari prvo moraju nositi strašne i monstruozne krinke kako bi ostavile trag na srcu čovječanstva
plakala sam što nisam imala cipele, dok nisam vidjela
čovjeka koji nije imao nogu

Helen Keller
ne želim se klanjati nametnutom simbolu kada mogu stvoriti svoj

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ZephaniaOZ.deviantart

Image Hosted by ImageShack.us

tražio sam na vrhu planine
anđele visine
da mi kažu ime

tražio sam u dubini mora
odavno zaboravljenu tajnu plime
...



online users