< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

a uživajte!!!!



NEŠTO O NAMA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HELENA:-ime:Helena
-sad ću u 6.b
-naj frendice:Mirna,Lara,Morena,
Klara,Maja,Ema,Elvira...
-naj frend:glupi su dečki
-naj hrana:Mc Donalds
-naj piće:voda,biker
-naj mjesto:d-m,SNK
-naj glazba:sve i svašta..
-najgora cura:družim se sa
svima pomalo...
-najgori dečko: -II-
-najgora hrana:ko da to postoji
-najgore piće:razočarat ću vas
ljudi,ali pivo
-najgore mjesto:škola!!DOBRO JUTROO!!!
-najgora glazba:cajke


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MORENA:-ime:Morena
-5,b
-naj frendice:Helena i Mirna,moja Lara =)
-naj frend:Kuštro iz kazališta
-naj hrana:sve
-naj piće:voda,bandidos ili kak već
-naj mjesto:snk,školska kuhinja
_najgora cura:Leona i A.M
-naj gori dečko:pa zna se MATA!!!!
-najgora hrana:krastavci
-naj glazba:pa brate hip hop
-najgore mjesto:pa zna se
najgora glazba:cajke


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MIRNA
-ime: Mirna
-5.b
-naj frendice:Morena,Lara,Helena
-naj frend:Tin
-naj hrana:sve
-naj piće:voda,alkohol(šala)
-naj mjesto:SNK,botinac(selo u kojem živi moja ljubav)
-najgora cura:Leona,Ivana
-najgori dečko:kiki
-najgora hrana:krastavci
-naj glazba:hip-hop
-najgore mjesto:škola
-najgora glazba:cajke



PS.MI NISMO DEBELE!!VJERUJTE!!!

Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons



jedna za mirnu:
Image Hosted by ImageShack.us

jedna za morenu:
Image Hosted by ImageShack.us

i jedna za mene slikica:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

SLIKEEEE

EVO NAS TRI..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja,i moja seka Lanica!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

COOL CURE!!!
MAJA,MIRNA,HELENA,KLARA,EMA!!!
CUTEEEE!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MI SMO OPAKE ŠTA ĆEŠ SAD!!!????=)

CUTTEEEE!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PIZZA PRIJE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





PIZZA POSLIJE..(pa sad usporedite razliku...)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




















































petak, 15.06.2007.

NI JA ISTO NEMAM RIJEČI....................

Ovakk,.....ak ste pročitali ovaj post i komentar..ni javiše stvarno nemam riječi..mislim stvarno..iako osijek
i nije tolki velik ja još uvijek neznam ko je to poslo kom-
entar..mislim,nadam se da nije ta osoba na koju i sumnjam..
nebi ju trebalo imenovat..al ono...prvo,ti osobo koja je poslala
komentar imam par pitanja: prvo,odakle tebi naš blog,ko ti je
napiso ovaj komentar i zaš si se sad sjetila da tu neš kao izvodiš
da si sad neka zadnja žrtva.???...oprosti,al niko ti nije kriv što
si bila bezobrazna prema drugima i zato što se sad općenito niko
i nedruži s tobom...i šta ja imam razlog??? nisi sam meni radila
sranja,,al boli me briga i radi šta oćeš..al samo nemoj tu ostavljat
neke bolesne komentare kao da smo mi nagovorile pol razreda da
se s tobom nedruži..kolko ja znam mi nismo niš govorile o tebi..
barem ne ja..i sad si obrisala blog kao da ti nemožemo niš..ma daj
ajde..curo,mi otebi ni nepričamo i nezanimaš nas..boli nas briga oš
ti bit u nekoj drugoj školi il u našoj...i pozdrav svim mojim čitateljima..
kissssssss...ne tebi osobo koja nam je poslala glupi komentar..em>


by: Helena



| Reci nešto pametno… (13) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.