< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o babi (valjda)
baba ko baba
no....

ToP StVaRi kOjE the babu izbacuju iz takta
1.) brat
2.) opet brat
3.) i opet brat
4.) susjeda
5.) pas
....inače je baba iznimno staložena osoba


obavezna literatura
osnove kemijskog računanja
pjesme
KAD SI SRETAN
Kad si sretan ti popi' jedan štok!
Kad si sretan - konjak , loza - bilo što!
Kad si sretan i kad s drugim želiš dijelit sreću tu,
konjak, loza, rakija il' bilo što.
Kad si konjak - rakiju il' bilo što!
Viski, vino, vekija, rakija i štok,
Kad si sretan i kad s drugim želiš dijelit sreću tu,
Kad si sretan ti ponovi ovo sve: party

Loza, konjak, pivo, vekija, rakija il' šljiva,
viski, pelinkovac, žuta osa, musolini, bambus,
gemišt, ljuta il' pitrolon - burbon, ustanička,
hepok mostar, rubin, badel, zvečevo il' manastirka,
vinjak, votka, ???, bevanda, petrolej il' kerozin ???,
soda, VD40, malo bijelo presječeno,
daskovača, govnovača, kurvoažje, šeri-brendi,
domaća travarica, palinčura il' pivo ! nut

Kad si sretan ti popi' jedan štok!
Kad si sretan - konjak , loza - bilo što!
Kad si sretan i kad s drugim želis dijelit sreću tu,
Kad si sretan ti povrati ovo sve ! zaliven


SRETNO DIJETE
Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sam svarno sretno dijetedead

Ja sam odrastao
uz predivne vojne parade
uz studentske demonstracije
izgubio sam sliku iz legitimacije

Ja sam stvarno sretno dijetesmokin

Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sa stvarno sretno dijete nut


ZA SVE PRIJATELJE ALKOHOLIČARE......party

Ovo je pesma o Huanu,
momku koji je imao stila
kada je ziveo negde dole
severno-juzno od Brazila.
Ni Markes ni Kastaneda,
nisu znali Huanita,
ali su culi da mu je deda
video licno Meskalita.
Huan je voleo Mariju-Anu,
prelepu rozu iz Makonda.
Ona je bila zarobljenik,
odvratnog generala La.
Huan je drmnuo tekilu,
Huan je skupio gerilu,
Huan je pucao u stilu
Ra-TA-RA-TA-RA.
Tekila-gerila
Tekli su krv, voda i zuc,
Huan sklon revoltu i buntu,
Zestok je napravio puc,
srusio celu vojnu huntu.
Pa je ozenio Mariju-Anu,
prelepu rozu iz Makonda,
svasta su imali u planu,
ja ne znam sta je bilo onda.
Znam da se kao sedi starac,
pored svoje Marije-Ane,
setio kako je kao klinac,
imao strasno burne dane.
Kako je drmnuo tekilu,
kako je skupio gerilu,
kako je buncao u stilu,
RA-TA-RA-TA-RA
party
02.11.2006., četvrtak
.....kako nazvati prvi ozbiljni post u životu?
na ovaj post me potaknulo nešto prilično beznačajno,glupo na neki način.....u nedjelju mi se po dobrom starom običaju nije dalo učiti pa sam sjela za tv i gledala glupi dokumentarac sa starom.zvao se balada o trešnjevci il tako nekako,nije ni bitno
uglavnom poanta toga,tj cijela radnja je hod jednog lika po trešnjevci prije otprilike 30-40 god i opisivanje i prikazivanje svih njenih ljepota,te izjave ljudi sa ulice,radnika,djece....
drugi dio emisije je prikazivanje iste prije 10-15 godina....
i upravo me to izdeprimiralo....došao je do kuća nekih ljudi a njih više nije bilo tamo..došao je do nekih mjesta,a ta mjesta su bila potpuno dijametralno suprotna onome to su bila,došao je do neke stare žene i njene kuće te razgovarao ponovno s njom,a žena je skoro plakala jer se pored nje izgradila ogromna zgrada i više nije imala sunca,jedinog što ju je razveseljavalo pod starost.......

Here we are
On the end of the roads
As we look back
Many things we've done
We fought brave
Lost a few
Won many
Scars remaining
Eternal glory
.......

često pred očima imam jedan prizor iz djetinjstva,nešto što se više nikad neće ponoviti,niti osjećaj tolike sreće koji sam tada imala.jedna osoba koju nisam već jako dugo vidjela a značila mi je puno i previše...
neki trenuci prebrzo prođu i sve što nam poslije ostaje su
uspomene....

Da se mogu ko nekad vratiti na početak
I biti onaj isti, bahati dječak
Ne bih forsiro neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim
Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj


naravno tu su druge stvari koje te počnu veseliti,druge stvari koje te počnu zanimati,no čini mi se da je sve prije bilo puno stvarnije i potpunije,čini mi se da se danas veselim preplitkim stvarima onim materijalnim i uspjesima koji zapravo ništa ne znače....
kad si dijete još te uvijek vesele tvoji roditelji,bake,djedovi,debilane tipa odlazak na sladoled s gore navedenima,dok par godina kasnije na takve stvari imaš fizičke reakcije još od same pomisli...
sa 10 god te razveseli 5 kuna za žvake,par godina kasnije te ni 200 eura ne može razvaseliti kao onih 5 kuna....
za božić i rođendan dobivaš igračke,onda poslije počneš dobivati novce umjesto darova i cijeli duh bilokakvih blagdana propadne.....

i nije da je sve prije bilo super i da je sada sve loše,al bilo je drugačije i bila sam puno sretnija...bolje rečeno na puno ljepši način sretna....

Jer sve prolazi, ostaje samo u nama
U srcima , u umu, I foto albumu
Priča svaka slika, da ne zaboravin nikad
Nasmijana lica nekih starih prika
Nekih nema više, ostale su sjene
Mora bit da je s njima nesta
I dio mene
Al vrate ga kiše,
I vitar s juga
Neka stara pisma, nostalgija I tuga.
13:53 -- komentari (16) -- ispiši -- link

ljudi došlo u vizitu
snow patrol
chasing cars
zaustavi glazbu




citati i sve ostalo
i wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
i cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear

a ja ko ja, između jave i sna
a ja ko ja, korak naprijed nazad, dva
i isto pitam se, svih ovih godina
gdje da nađem bijelog goluba

i fought in the old revolution
on the side of the ghost and the king.
of course I was very young
and i thought that we were winning;
i can't pretend i still feel very much like singing
as they carry the bodies away

Everyone Is So Full Of Shit!
Born and raised by hypocrites,
Hearts recycled but never saved,
From the cradle to the grave,
We are the kids of war and peace,
From Anaheim to the middle east,
We are the stories and disciples of,
The Jesus Of Suburbia

Nošen dahom sna doletjeo je crni golub na moj dlan.
Zašto, ko da zna, al' to sam jutro dočekao umoran.
K'o da sam i ja letjeo s njim, krilima teškim, olovnim,
i vidio svijet sakriven iza zlatnih oblaka.

'Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi.
Ne hodaj ispred mene, možda te neću slijediti.
Jednostavno hodaj kraj mene i budi mi prijatelj.'
Albert Camus

Come to decide that the things that I tried were in
my life just to get high on.
When I sit alone, come get a little known
But I need more than myself this time.
Step from the road to the sea to the sky, and I do
believe that we rely on
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice.

The more I see the less I know, the more I’d like to let it go
Deep beneath the cover of another perfect wonder,
where it’s so white as snow.
Privately divided by a world so undecided,
and there’s nowhere to go.
In between the cover of another perfect wonder,
and it’s so white as snow.
Running though the field where all my tracks will be concealed,
and there’s nowhere to go.











i tako


i tako


i tako


i tako


i tako