< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o babi (valjda)
baba ko baba
no....

ToP StVaRi kOjE the babu izbacuju iz takta
1.) brat
2.) opet brat
3.) i opet brat
4.) susjeda
5.) pas
....inače je baba iznimno staložena osoba


obavezna literatura
osnove kemijskog računanja
pjesme
KAD SI SRETAN
Kad si sretan ti popi' jedan štok!
Kad si sretan - konjak , loza - bilo što!
Kad si sretan i kad s drugim želiš dijelit sreću tu,
konjak, loza, rakija il' bilo što.
Kad si konjak - rakiju il' bilo što!
Viski, vino, vekija, rakija i štok,
Kad si sretan i kad s drugim želiš dijelit sreću tu,
Kad si sretan ti ponovi ovo sve: party

Loza, konjak, pivo, vekija, rakija il' šljiva,
viski, pelinkovac, žuta osa, musolini, bambus,
gemišt, ljuta il' pitrolon - burbon, ustanička,
hepok mostar, rubin, badel, zvečevo il' manastirka,
vinjak, votka, ???, bevanda, petrolej il' kerozin ???,
soda, VD40, malo bijelo presječeno,
daskovača, govnovača, kurvoažje, šeri-brendi,
domaća travarica, palinčura il' pivo ! nut

Kad si sretan ti popi' jedan štok!
Kad si sretan - konjak , loza - bilo što!
Kad si sretan i kad s drugim želis dijelit sreću tu,
Kad si sretan ti povrati ovo sve ! zaliven


SRETNO DIJETE
Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sam svarno sretno dijetedead

Ja sam odrastao
uz predivne vojne parade
uz studentske demonstracije
izgubio sam sliku iz legitimacije

Ja sam stvarno sretno dijetesmokin

Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sa stvarno sretno dijete nut


ZA SVE PRIJATELJE ALKOHOLIČARE......party

Ovo je pesma o Huanu,
momku koji je imao stila
kada je ziveo negde dole
severno-juzno od Brazila.
Ni Markes ni Kastaneda,
nisu znali Huanita,
ali su culi da mu je deda
video licno Meskalita.
Huan je voleo Mariju-Anu,
prelepu rozu iz Makonda.
Ona je bila zarobljenik,
odvratnog generala La.
Huan je drmnuo tekilu,
Huan je skupio gerilu,
Huan je pucao u stilu
Ra-TA-RA-TA-RA.
Tekila-gerila
Tekli su krv, voda i zuc,
Huan sklon revoltu i buntu,
Zestok je napravio puc,
srusio celu vojnu huntu.
Pa je ozenio Mariju-Anu,
prelepu rozu iz Makonda,
svasta su imali u planu,
ja ne znam sta je bilo onda.
Znam da se kao sedi starac,
pored svoje Marije-Ane,
setio kako je kao klinac,
imao strasno burne dane.
Kako je drmnuo tekilu,
kako je skupio gerilu,
kako je buncao u stilu,
RA-TA-RA-TA-RA
party
17.10.2006., utorak
kad bi svi ljudi na svijetu,o kad bi sva djeca na svijetu odlučili da.......
OVAJ POST PIŠEM DRUGI PUT DANAS JER MI SE PRVI ZBRISAO I SAD SAM VEĆ KRAJNJE LJUTA

evo danas je točno 17.listopada a ja bi komotno,bez zadrške objavila jedne jesenske praznike,ono tipa 2,3 mjesevca pa nek se narod veseli
ovo više ne vodi nikuda

pogledajmo statistiku
danas
prosjeđenih sati u školi:6
sati slučajnog izostajanja s nastave:1
broj pismenih provjera:1
mogućnosti da gore navedena ima pozitivan ishod:50-50

što zaključujemo?
(da znam napraviti graf ovoga sigurno bi jer bi to automatski značilo bolje usvajanje istoga al usrdno se nadam da će i ovako rezultati biti dobri)
dakle otvoriš si bilježnicu i zapišeš si.......
znači
loše
školski sustav je loš
primorac ne brine o osnovnim dječjim pravima
ne zaboravimo koja su to
pod br 1-pravo na mirno i bezbrižno djetinjstvo
to je u potpunoj suprotnosti s manijakalnim idejama nadređenih nam da čamimo 7 sati u kutiji od cigla
krše se osnovna dječja prava a to je pravo na igru
iako mi to svoje pravo ostvarujemo sami u zadnjoj klupi pomoću kreativnih igrica "čovječe ne ljuti se","vješala","križić kružića" i sl nije isto igrati se u školi i igrati se na svježem zraku
nikad nemojte brkati ta dva pojma
dalje sjedenjem 7 sati u razredu nešto većem od kućice moga psa,ugrožavaju se moji kukovi,moja kralježnica itd
ono odvratno neonsko svjetlo koje počnu paliti već oko 3 popodne dok sunce još želi obasjati naša lišca uništava moje pravo na normalnu dioptriju te je jedan od važnijih uzroka moje kratkovidnosti
znam,nikom nije lako.....

zato
pobunite se
neka se i vaš glas čuje
ustanite samosvijesno protiv svih
slijedite babinu ideologiju
potaknimo revoluciju
potaknimo promjene
vjerujte u bolji život,život s djecom ozarenih lica koja veselo trče po livadi
zapamtite:i vi možete biti to dijete
sve što trebate učiniti je jasno reći NE
ovo nije kampanja "babu za predsjednicu" makar možda tako izgleda,
ovo je prilika za vas da se oslobodite svega što vas sputava i krenete u novi život

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave the kids alone
Hey teacher leave us kids alone
All in all it's just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall


pisala bih još al biologija čeka da obuzme,zaposjedne ono malo sivih stanica što je ostalo
15:52 -- komentari (13) -- ispiši -- link

ljudi došlo u vizitu
snow patrol
chasing cars
zaustavi glazbu




citati i sve ostalo
i wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
i cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear

a ja ko ja, između jave i sna
a ja ko ja, korak naprijed nazad, dva
i isto pitam se, svih ovih godina
gdje da nađem bijelog goluba

i fought in the old revolution
on the side of the ghost and the king.
of course I was very young
and i thought that we were winning;
i can't pretend i still feel very much like singing
as they carry the bodies away

Everyone Is So Full Of Shit!
Born and raised by hypocrites,
Hearts recycled but never saved,
From the cradle to the grave,
We are the kids of war and peace,
From Anaheim to the middle east,
We are the stories and disciples of,
The Jesus Of Suburbia

Nošen dahom sna doletjeo je crni golub na moj dlan.
Zašto, ko da zna, al' to sam jutro dočekao umoran.
K'o da sam i ja letjeo s njim, krilima teškim, olovnim,
i vidio svijet sakriven iza zlatnih oblaka.

'Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi.
Ne hodaj ispred mene, možda te neću slijediti.
Jednostavno hodaj kraj mene i budi mi prijatelj.'
Albert Camus

Come to decide that the things that I tried were in
my life just to get high on.
When I sit alone, come get a little known
But I need more than myself this time.
Step from the road to the sea to the sky, and I do
believe that we rely on
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice.

The more I see the less I know, the more I’d like to let it go
Deep beneath the cover of another perfect wonder,
where it’s so white as snow.
Privately divided by a world so undecided,
and there’s nowhere to go.
In between the cover of another perfect wonder,
and it’s so white as snow.
Running though the field where all my tracks will be concealed,
and there’s nowhere to go.











i tako


i tako


i tako


i tako


i tako