< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o babi (valjda)
baba ko baba
no....

ToP StVaRi kOjE the babu izbacuju iz takta
1.) brat
2.) opet brat
3.) i opet brat
4.) susjeda
5.) pas
....inače je baba iznimno staložena osoba


obavezna literatura
osnove kemijskog računanja
pjesme
KAD SI SRETAN
Kad si sretan ti popi' jedan štok!
Kad si sretan - konjak , loza - bilo što!
Kad si sretan i kad s drugim želiš dijelit sreću tu,
konjak, loza, rakija il' bilo što.
Kad si konjak - rakiju il' bilo što!
Viski, vino, vekija, rakija i štok,
Kad si sretan i kad s drugim želiš dijelit sreću tu,
Kad si sretan ti ponovi ovo sve: party

Loza, konjak, pivo, vekija, rakija il' šljiva,
viski, pelinkovac, žuta osa, musolini, bambus,
gemišt, ljuta il' pitrolon - burbon, ustanička,
hepok mostar, rubin, badel, zvečevo il' manastirka,
vinjak, votka, ???, bevanda, petrolej il' kerozin ???,
soda, VD40, malo bijelo presječeno,
daskovača, govnovača, kurvoažje, šeri-brendi,
domaća travarica, palinčura il' pivo ! nut

Kad si sretan ti popi' jedan štok!
Kad si sretan - konjak , loza - bilo što!
Kad si sretan i kad s drugim želis dijelit sreću tu,
Kad si sretan ti povrati ovo sve ! zaliven


SRETNO DIJETE
Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sam svarno sretno dijetedead

Ja sam odrastao
uz predivne vojne parade
uz studentske demonstracije
izgubio sam sliku iz legitimacije

Ja sam stvarno sretno dijetesmokin

Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sa stvarno sretno dijete nut


ZA SVE PRIJATELJE ALKOHOLIČARE......party

Ovo je pesma o Huanu,
momku koji je imao stila
kada je ziveo negde dole
severno-juzno od Brazila.
Ni Markes ni Kastaneda,
nisu znali Huanita,
ali su culi da mu je deda
video licno Meskalita.
Huan je voleo Mariju-Anu,
prelepu rozu iz Makonda.
Ona je bila zarobljenik,
odvratnog generala La.
Huan je drmnuo tekilu,
Huan je skupio gerilu,
Huan je pucao u stilu
Ra-TA-RA-TA-RA.
Tekila-gerila
Tekli su krv, voda i zuc,
Huan sklon revoltu i buntu,
Zestok je napravio puc,
srusio celu vojnu huntu.
Pa je ozenio Mariju-Anu,
prelepu rozu iz Makonda,
svasta su imali u planu,
ja ne znam sta je bilo onda.
Znam da se kao sedi starac,
pored svoje Marije-Ane,
setio kako je kao klinac,
imao strasno burne dane.
Kako je drmnuo tekilu,
kako je skupio gerilu,
kako je buncao u stilu,
RA-TA-RA-TA-RA
party
02.09.2006., subota
baba is coming......!
dobro jutro,Hrvatska,baba se probudila......
evo još mrvicu mamurna od večeras,pokušavam prizvat more al ne ide pa ne ide....ima
nešto u ovom zagrebu što na svoj način smiruje ljude i oš neš,znaš da ćeš se za dva dana morat dizat ranom zorom i kretat u nove ratne pohode-ić u školu.ovaj put ću srat više nego inače,mislim ipak sam bila izolirana mjesec dana,već sam se skoro i zaželila pisanja svojih i čitanja tuđih gluposti.....čak sam mislila zbrisat blog(valjda kriza kroz koju svaki bloger mora proć)al neću zbog dizajna i cijele ekipe stručnjaka(luka) koja se brine da ovo
tako besprijekorno izgleda...
na moru mi je bilo predobro,vjerujem jedno od najboljih ljeta,bilo je tu puno lijepih,a i
onih malo manje ljepih stvari tipa rastanci s određenim ljudima....al jebga
evo par scena iz stvarnog života


scena br. 1
epizoda:odlazak iz zagreba
stara me vozi na autobusni,sve super,idem frendici na more,mičem se od jebenog zagreba........
sjednem u autobus,autobus krene,stara maše,buraz presretan što odlazim,ja još sretnija-skužim nemam mobitel....burninmad
tad povežem,zbrojim dva i dva i skužim da je stara mahala s mobitelom da mi da do
znanja da sam ga zaboravila
pa neće valjda bezveze mahat kćeri na odlasku!
no nema veze,ljepo se ja smjestim i probam spavat kad kraj mene sjedi neka žena
(preko 8 banki)koja naravno ima potrebu ispričat cijeli svoj život osobi(ja) koju vidi
prvi put u životu.
priča ona,priča a uto stane nam bus nasred viadukta...
ljudi polude,histerizitaju,opći metež,žene vrište da je kraj,nema nam spasa,dramaturgija na razini akademije.........zujo
ta se scena ponovila aproksimativno 28 puta dok nismo došli do željene destinacije.....


scena br. 2
epizoda.konobar uzeo litru brandijajedne lijepe ljetne večeri kupimo si cugu i odemo
na plažu to potrošit.spijemo si,al još malo ostane u boci i to ja spremim.odemo tak u neki kafić,naručimo,konobar donese,mi si uljevamo svoje,on ništa,mrtav hladan....onda dođe
drugi konobar i u taj čaš budali(meni)ispadne boca i lik ju uzme.
naganjali smo se pol sata poi bircu dok mi ju nije vratiopuknucu


You may say I'm an alcoholic
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as oneparty


scena br. 3
epizoda:snižavanje svih kriterija vezanih uz hranu
bilo je to na šolti,na kampu.
večera-ista kao i prethodnih 5 dana,a to znači šuplji pomfri,kako šuplji fakat ne znam,
valjda umijeće kuhanja....
frendica je našla muhu na tanjuru,sad kad mislim,možda je to bio prilog,čovjek nikad ne
zna.......bile smo tolko izgladnjele da smo provele ozbiljnu raspravu o tom da muhu prepolovimo i pojedemo,bar da jelovnik bude raznovrstan,a ne samo pomfri..
al nismo.velika greška


scena br. 4
epizoda:snižavanje svih kriterija vezanih uz higijenu
također šolta.nađeno govno u tuš kabini.sve rečeno
btw.onaj ko je imao wc papir i sapuv bio je car u punom smislu te riječi


bilo je svegacerekpartysmokinthumbup,mogla bi još tri dana ovako...što se mene tiče jqa bi tak mogla živjet
cijeli život bez pol frkezujo
islim da ćemo svi još neko vrijeme živjet po staroj narodnoj:
wake me up when september ends



11:39 -- komentari (11) -- ispiši -- link

ljudi došlo u vizitu
snow patrol
chasing cars
zaustavi glazbu




citati i sve ostalo
i wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
i cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear

a ja ko ja, između jave i sna
a ja ko ja, korak naprijed nazad, dva
i isto pitam se, svih ovih godina
gdje da nađem bijelog goluba

i fought in the old revolution
on the side of the ghost and the king.
of course I was very young
and i thought that we were winning;
i can't pretend i still feel very much like singing
as they carry the bodies away

Everyone Is So Full Of Shit!
Born and raised by hypocrites,
Hearts recycled but never saved,
From the cradle to the grave,
We are the kids of war and peace,
From Anaheim to the middle east,
We are the stories and disciples of,
The Jesus Of Suburbia

Nošen dahom sna doletjeo je crni golub na moj dlan.
Zašto, ko da zna, al' to sam jutro dočekao umoran.
K'o da sam i ja letjeo s njim, krilima teškim, olovnim,
i vidio svijet sakriven iza zlatnih oblaka.

'Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi.
Ne hodaj ispred mene, možda te neću slijediti.
Jednostavno hodaj kraj mene i budi mi prijatelj.'
Albert Camus

Come to decide that the things that I tried were in
my life just to get high on.
When I sit alone, come get a little known
But I need more than myself this time.
Step from the road to the sea to the sky, and I do
believe that we rely on
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice.

The more I see the less I know, the more I’d like to let it go
Deep beneath the cover of another perfect wonder,
where it’s so white as snow.
Privately divided by a world so undecided,
and there’s nowhere to go.
In between the cover of another perfect wonder,
and it’s so white as snow.
Running though the field where all my tracks will be concealed,
and there’s nowhere to go.











i tako


i tako


i tako


i tako


i tako