lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


[Yes | No]

Design: [NoBrain]
Picture: [X]
Brushes: [X][X]
Font: [X]

†...†



Imam msn, myspace, facebook svasta... ali ako ih zelite morate se potruditi... ;)

Linkovi

Imala sam na starom blogu isto ljubimca medjutim on nije bio ljama vec tigric i zvao se Industrial baby ... Ali ova mala ljamica mi j3 isto tako draga jer ja jaaaaako volim ljame i jako su mi zanimljive zivotinje...

Upoznajte Autumn:






adopt your own virtual pet!



†... O MENI ...†

:eto me:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


IME: Danijela

GOD: 16

HOROSKOPSKI ZNAK: Riba - ovan

VOLIM
---------------
-komunikativne ljude
-zabavne ljude
-glazbu
-umjetnost
-kisu
-vodu
-sve boje ( iako su mi najdraze crna, crvena i zelena)
-lude boje kose
-putovanja (aaah obozavam ih, sva sreca pa sam imala i imam mogucnosti da putujem)
-zivotinje (sve su mi drage ali najdrazi su mi misevi, stakori i razni glodavci, i dakako mace)
-ples
-latex
-erotske slike (dark erotica)
-------i td itd...---------


NEVOLIM
-----------------
-ljude s predrasudama
-ljude koji optuzuju druge zbog stvari o kojima nemaju pojma
-ne volim kada se neko ponasa kao emo... neka se oblaci tako ali ono nemos mi bit konstanmtno u depri... svako ima svoj bad day ali nije konstatnto deprimiran...
-cajke
-sunce i vrucine
-diskriminaciju
-rasizam
--------itd itd...---------


MUZIKA
----------------
-industrial
-metal
-goth
-electronic

Angelspit
Ayria
Die Form
Emile Autumn
Fear Factory
Gothministr
Jesus on Extasy
KMFDM
London After Midnight
Mindless Self Indulgence
Porcelain and the Tramps
Static-X
The Gothsicles
VNV Nation
Otep
Drowning Pool
Godsmack
Katatona

a ima toga brate.... pun kurac...


FILMOVI
----------------
Rocky Horror Picture Show :3


itd... sta bi vam vise napisala....
to je to za sad
i previse




†... Here I go again ...†

Evo mene opet s novim blogom... Mislim ono nebi bio novi da se sjecam korisnickog imena sa starog bloga... Stari blog mi je bio jako drag i uzasno mi je zao sto sam tako specijalna i sto sam zaboravila sve... uglavnom zvao se theartofsuicide.blog.hr , zato se sada ovaj zove theartofsuicide2.blog.hr ...
Toliko od mene u prvom postu... Bit ce veoma nalik na prijasnji blog stoga ako vam se da odite i pogledajte sto vas ceka... xD


Evo da stavim i nesta da ne bude doliko dosadan ovaj blog...
...ovo se slusa kod mene doma zadnjih dana...


"Love You To Death"

I die when I hear your voice,
to touch you Divine.
Be my posession, my sweet obsession wine.

I'm dealing in demons love,
is just a matter of time.
I'll wear you down,
one day you will be mine.

Only I can make your life complete,
just give yourself to me.
Only I can make your destiny.

So give me your heart my love,
and give me your soul.
I'd give you mine but I
sold it long ago.

Only I can see inside of you
just give yourself to me.
And I won't stop until you see the truth.

I love you to death.
I love you completelly,
a love that is purely vain.
I never meant to hurt you so badly,
I thought you'd enjoy the pain.

I know what you feel it love,
I can tell from your tears.
So don't deny me,
give into your fears.

I love you to death.
I love you completelly,
a love that is purely vain.
I never meant to hurt you so badly,
I thought you'd enjoy the pain.
I love you to death.
I love you completelly,
a love that is purely vain.
I never meant to hurt you so badly,
I thought you'd enjoy the pain.



24.06.2008. u 21:40

[ Comments (5) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.