ponedjeljak, 12.08.2019.

Ne sunčanju, da hladu

Zašto se ljudi dobrovoljno legnu pod najveće sunce i roštiljaju svoje tijelo, to nikako ne mogu shvatiti. Što se mene tiče, glupi su. Ne pada mi na pamet. Volim biti blizu mora, ali jedino ako nađem hlad. Ali koliko sam tek ja glup, vjerojatno mnogima, što ću vrlo brzo otići, ne ležati pod suncem, nego još gore, trčati pod suncem. Čovjek kojeg znam sresti kako sjedi u hladu kraj ceste, s nevjericom me i zabrinutošću ovih dana pita: - Nije ti vruće? Treba se čuvat. - Pa vruće mi je, je, ali neka je. :)
No, nakon možda i ne baš tako pametnog trčkaranja po dosta velikoj vrućini, neopisivo je zadovoljstvo, onako znojan, takoreći otopljen, ubaciti se u more i predati mu sol znoja, a zauzvrat dobiti ugodno osvježenje.

Sigurnosno pitanje: Neće grom u...?
Ne znam za grom, ali sunce ne bira.

- 16:13 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen