the_ANSWER

15.06.2006., četvrtak

The End

Škola je jučer završila......Jučer je bilo svačega.
Prvo neopisivo veselje,a nedugo nakon toga emotivni rastanak.Jučer nitko nije bio u svađi,svi su se pokušavali družiti sa svima i shvatili da nitko nije tolko loš!!!Šteta kaj to nismo to prije shvatili...Ja sam shvatio da su svi posebni na svoj način.Šteta kaj neke nisam bolje upoznao.Tijekom godina u osnovnjaku sam se pokušavao družiti sa svima.Još u početnim razredima sam bio u društvu sa Anelom ,Krstom,Josipom i Svenom s kojima se i danas volim družiti ali nije to ko prije.Sad se više družim sa Turkyjem,Davidom i Tinom koji je jedan od najpozitivnijih i najvjernijih prijatelja koje sam imao,stoga bi njemu pripisao status Naj Frenda u Ovoj 8-godišnjoj skoli.Odlični ljudi su i Alan koji nas uvjek nasmije i Mario aka Fifty.Tu su još Šatrak,Ore ,Jeton ,Pero sa kojima je odlično voditi razgovor.U posljednje vrijeme mi je jako zabavno bit u društvu Hollanda, Žmavca i Maloče i ludih Cekaša.A sad cure,nemam riječi sve su odlične od Hane,katice i društva,nike i jelene,maje.Iako sam ih u zadnje vrijeme mnogo zajebavo i srao po njima,Leandra i Divna su se pokazale kao malo bolje frendice ,ali malo,od drugih.Zasto ,jer sam ipak shvatio da su one odlične cure.Drage su mi i druge cure iz drugih razreda ali ih ima previše da nabrajam,htio bi spomenuti samo Martinu s kojom sam proveo ne baš puno sati vježbanja predstave,ali martina je luda,Đulijeta!!!
Jako mi je žao kaj više nikad nećemo bit u istom sastavu,nikoga neću pamtiti po lošemu,svi ćete mi ostati u dobrom sjećanju,oprostite zbog svađa i vrjeđanja,nikome nisam mislio ništa nažao učiniti!!!!!
Hvala vam ako ste imali strpljenja pročitati ovaj post !!!!
Želim vam puno sreće u životu!!!!!!!!!!
Booooooooooookthumbup
-Damjan the answer#3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.