the_ANSWER

23.05.2006., utorak

Puuuno manje Nba-a

Evo Mene opet!!Zadnji put sam pisao prije tjedan dana.ali nisam mogo nac vremena da pišem,il mi se nije dalo.Uskoro će kraj godine ,trebam još malo izdržat,al teško je.Želim svima sreću u školi ovih zadnjih tjedana,nemojte sad zaribat sve kaj ste ili niste radili tjekom godine,tako meni barem neki kažu.Ja ovaj vikend imam prvenstvo hrvatske u Osijeku,polufinalni turnir.Ekipa mi je dobra,dobri smo dobri,usudio bi se reći i odlični,joj da bar prođemo dobro na prvenstvu,mogu dobit neke bodove za srednju čak!!!!!To bi mi olakšalo puno toga.neću vam danas trubit o nba-u,imate sreće, nemam vremena ,idem na trening.Samo ću vam reći da su dalje prošli DALLAS,PHOENIX,MIAMI i DETROIT.boooooook!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.