the_ANSWER

13.05.2006., subota

NBA -Playoffs

Evo novog posta,u nekoliko sljedećih postova ćete morati čitati(ak vam se bude dalo)o nba playoffu,i o ekipama koje su dogurale do tamo.Pošto neznate koji sve ogledi u playoffsima se trenutno vode ja ću vam pomoći.Na istoku su to:DETROIT-CLEVELAND i MIAMI-NEW JERSEY,a na zapadu SAN ANTONIO-DALLAS i PHOENIX-L.A. CLIPPERS.Ja ću početi sa Miami-em i new jersey.E zaboravio sam jos nešto,svaki ogled se igra na 4 dobivene utakmice.Između miamija i jerseya je 2:1 za miami.Iako su prvu tekmu Netsi bili jači od miamija,miami se uspio vratiti i preokrenuti rezultat sa 2 uzastopne pobjede.Ekipa miamija predvođena Shaqillom O Nealom i mladom zvijezdom Wadom ,gdje je u regularnom dijelu sezone završila na 2 mjestu na zapadu.Iako su se u prvom krugu mučili sa chicagom,jos uvijek su jedni od kakndidata za naslov,ako ima se ne dogodi ono sto ima se dogodilo prosle sezone,gdje su ostali bez O Neala i ispali iz polufinala.New Jersey je je momčad koja je dobrom igrom pri kraju regularne sezone naprvila zadivljujući niz pobjeda i tako završila na 3 mjestu zapada.Njihova dobra igra je počela nakon što su doveli u svoje redove VINCA CARTERA aka Air Canada,koji im je dao taj dodatni Žar u igri koji im je bio potreban.Po meni oni bi mogli biti iznenađenje ovogodišnjih plaoffsa.za dans dosta,svaka vam čast ako vam se ovo dalo čitat ,no meni puno znači.Ostavite mi neki komentar,makar bio loš.P.S. DINAMO JE PRAVI ŠAMPIJON!!!!!!!!!!http://img129.imageshack.us/img129/6812/carter9xg.png http://img56.imageshack.us/img56/7192/wade5sv.png

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.