< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

..nešto o meni..

cerekHy..ja sam Tea, imam 14 godina, idem u 8.b razz

WOLIMsretan:
swoje prijatelje, ichi na facebook i blog, komati druge blogowe..zivotinje, ljeto, dance, kosharku, Sumrak, OK! časopis, pizzu, cokoladu, glazbu, pse i konje, izlaziti iz kuće kroz prozor, roniti, pisati priče, šaliti se na svoj i tuđi račun, zajebavati ljude c(=, rolanje, ljubičice ...

NE WOLIMmad
:..glupe ili shkrte ljude, one koji se wole swadat, jednu curu, swoju profu iz hrwatskog, matematiku, shkolu..uff..pussa swima i...plzz ostawite komowe...:))cerek

PRAWILA: Owako..prawila na mome blogu NISU jako stroga!!
1. Ne smijete me KOPIRATI, sto znaci moje slike!!
2. Molim vas da NE pljujete po meni i mobe dizzu.
3. MORATE uzwati i ostawiti komich..sretankiss


Moj najdrazi blog!!!sretan
**TWILIGHT**




MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

http://www.mixpo






glitter-graphics.com


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


Cute Myspace Generators<belj

Linkovi

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Create a Lava Lamp




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Custom Glitter Text



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Hot Myspace Generators



glitter-graphics.com


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



glitter-graphics.com











Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks


Glitter Text @ Glitterfy.com



MusicSRC.com - Music Videos


subota, 04.07.2009.

...La La La...dns sam happy...

Haaaajjj, ljudowi.mah Dns je grejt daj i jaaaaaako sam dobre woljesretan. Za razliku od proshlog tjedna, wrijeme jaaakoo utjeche na mene. A i dobre sam wolje jer mi je brat u kosharkashkom kampu..paaa...nema ga wech 6 dana, ali prekosutra on dolazi. I...iskreno...fali mi on i njegowe mushice i nashe bratske swade i zaebancije. beljnut Sada chitam knjigu Pomrčina ( treći nastavak Sumraka) i knjiga je prezakon, chak je bolje od druge. Ima tužnih, romantičnih i urnebesno smiješnih djelowazujo. U 3, knjizi Jacob wam je preeeeeeedobar, ja sam pukla od smijeha, ahh, napaljenko jedannutzujo..uglawnom..ne smijem wam odat detalje....samo wam je hochu preporučit. I odmah u knjižare...shto god...po knjige...al preporučujem wam da swe pročitate po redu, i prwu iako ste gledali film. Ja jeeeeeeeedwaaaaaaa cheka, 3 nastawak, iako ni 2. nije doshao. Kako sam se samo smijala. Jacob mi je najjjjjjjboljiiiiiiiiiiiiiiii....haha...a nish...idem ja...pozzzzzzzzzzzznjamifinowavebeljwinknut

- 13:00 - Komentari (85) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.