The_doctor

srijeda, 02.01.2008.

Rossi 4 EVER !!!!!

Valentino Rossi je uspješno obranio titulu svjetskog prvaka u MotoGP natjecanju sa osvojenim drugim mjestom na Marlboro Malezijskom Grand Prixu. Iako se očekivala proslava obrane titule na utrci na japanskom Motegiu, loša sreća je pratila Rossija, te je utrku tada završio sudarom sa Marcom Melandrijem. Zbog ogromne prednosti u ukupnom poretku, potvrđivanje titule bilo je samo pitanje vremena.

Sa osvojenim drugim mjestom, i bodovima koje ono nosi, Rossi je potvrdio svoju titulu prvaka za ovu godinu, dok je matematička mogućnost gubitka titule (koja je bila neznatna) sada isparila. Krenuvši sa sedmog mjesta, probio se na čelo, no Capirossi je bio nezaustavljiv ovog vikenda i pruživši nam jednu jako uzbudljivu utrku, popeo se na najvišu stepenicu podija.

“Veoma sam zadovoljan jer sam dao više od 100% seve u danjašnjoj utrci,” izjavio je Rossi. “Cijelog vikenda su nas pratili problemi tako da nisam bio siguran da ću uopće zakoračiti na podij na kraju utrke. No jako sam dobro startao i odvoio sam utrku pametno dok su se ostali vozači činili nervoznima i pravili pogreške. Malo po malo sam se probijao naprijed i s vremenom sam se naviknuo na motor. Nakon što sam prestigao Haydena, sa Capirossijem sam par puta se izmjenjivao za poziciju. U zadnjih sedam krugova, Loris kao da je prebacio u višu brzinu i nisam ga više mogao pratiti.
No, osvojio sam titulu prvaka po sedmi puta, što je nevjerovatno!”

Prije odlaska na podij, Rossi se zaustavio kako bi napravio proslavu za pamćenje sa svojim fan-clubom: obukao je majicu sa brojem 7, svoju uobičajenu kacigu zamijenio je bijelom kacigom sa brojem 7 koja simbolizira sedmerostruku krunu svjetskog prvaka, te su mu se pridružili Snjeguljica i 7 patuljaka koji su predstavljali po jednu godinu osvajanja titule.

- 04:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #