The_doctor

srijeda, 02.01.2008.

O MOTORIMA

Uzor..moj uzor je Valentino Rossi
sta se vidi iz prilozenog.Drag mi je
prtim sve njegove vožnje,trudim se
i nadam da cu jednog dana vozit kao
on i da cu doc na njegovo misto.
Motori...mmm....to je moja druga
najveća ljubav,svaki put kad vidim
motor srce mi zakuca kao da oće
van,ljubitelj sam brze voznje,a i sam
vozim brzo,među najbolim sam vozačima
u mojoj ekipi,prije sam voza trke sa motorima
od 125 i 250 ccm(kubika)psss mama nezna!!!
Dosad sam ima nekih 10 tak motora naravno sve
sam ih sam kupia jer moji nezele cut za motor
jednostavno se boje(vise mama nego tata)
Moj prvi motor je bia Ziko pa poslje njega
APN 6 onda je dosa BT a nakon je dosla jedna od
mojih najdrazih motora CAGIVA MITO 125ccm to
je bia motor kojeg sam ja pra i glanjca 3 puta dnevno
vise sam vrimena i para nanjega potrosia nego na ista
to je bia motor koji je moga ic nekih 185-190 km/h
na njega sam ugradia sve sta se u hrvatskoj moglo nać
to je bija najlipši motor u splitu i okolici.
sljedeći je bia GILERA SP 02 sport isto 125
nakon toga SKIPER 250,zatim YAMAHA XT 125
nakon toga SENER X i GILERA STALKER.....
ja mislim da su to svi.......i to bi vam bilo to sta se tiće
motora

- 04:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #