I L0VE BILL KAULITZ!!!

09.05.2006., utorak

Hey! Danas smo bili u SŠ Zaprešić. Bio je dan otvorenih vrata pa smo razgledavali školu. Škola je velika, za razliku od naše osnovne. Najbolja je dvorana. Velika je, a baš zakon izgleda. Ko u onim američkim filmovima. Kad smo došli u osnovnu, imali smo glupu matematiku, a mojoj naj frendici nije bilo dobro pa je otišla doma. Moja druga frendica i ja dok smo čekale da nastava počne smo otišle u dučan da si kupimo nešto za jest i kad smo došle pored školu glupe sedmašice su nam zaključale vrata i mi smo zvonile, a profa iz matiše nam je odma počela neke srat da kaj zvonimo i izderala se na nas, ma ima valjda PMS, jadan njen muž. Od osalih škola koje su došle na dan otvorenih vrata nije bil niti jedan dečko zgodan, al dobro bitno da su u mom razredu neki zgodni. U srednjoj školi imalo je svega oko 3 zgodna dečka, kolko sam ih ja uspjela polovit. Inače ima i navodno još puno zgodnih dečka, al ja očito, nažalost, nisam na njih naletila. Dogodilo se još puuuuno toga danas, zanimljivog, al to ću začuvat za sebe.

- 20:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

I love BILL!!!!!!!!!!!! He's so cute!!!!!!!!!!!
Tom također nije loš!!!!!!!!!!

Linkovi

SOMETHING ABOUT ME!!!!!!!!!

Ime: Dora
Godina:14.
Horoskop:djevica
Slušam: TH, Beyonce, Rihanna, Ashlee Simpson, Kelly C., Destiny's Child, Bow Wow...
Od domaćeg: Lana Jurčević, Angels
Naj serije: O.C., CSI New York, Nestali, Zabranjena ljubav
Naj sport: nogomet, tenis(treniram)
Naj frendica:Samanta
Volim:shoping(ko ne voli?), slušat mjuzu, zafrkavat se... U par riječi, sve što vole mladi