< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

BIG SHIT!zubo
So what?!
xD

Linkovi

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Benjo
Saritta :)
Kelly xB
Alex :D
Nina
Ivana&Iva
AndreiČ xD
Saritta&&Andrea
Ana
Boris
Majda
Endy
Ines
AndreiČ dizajn
Kika
Party
Maura
Mihaela


[Slušam]:

-Linkin Park
-Nirvana
-Slipknot
-Simple Plan
-Nightwish
-Korn
-G'n'R
-Nickelback
-Evanescence
-Green Day
-HIM
-Fall Out Boy
-RHCP
-S.O.A.D
-Papa Roach
-Iron Maiden
-Scorpions

nedjelja, 15.06.2008.

Piss Off!!!

Ej...eo pišem novi post!Stigla je napokon i ta lijepa,prekrasna,jednostavno briljantna pojava...Ljeto.Sunce,pjesak,plaža,odmor,vjetar u kosi,školjke...
To me inspirira,na samu pomisao na to.Počinjem polako izbacivati sve obaveze,školu iz glave.I uspjeva mi...Pa,upravu sam šta će nam knjiga i škola u ovo doba...No dobro.Još točno 7 dana ludovanja u školi...Ovaj tjedan je apsolutno predobar!Ah...kad se sjetim prošla godine.Kada je bio zadnji dan škole,moje društvo i ja(svi onako od šlaga,pjene...)išli smo se bacit u more.E,to je bio život!Hehe..Luudoo!No dobro.Prebacimo se malo na drugu temu.Kako vam se sviđa moj blog,tj.način pisanja postova,dizajn...?
U prošlom postu mi niste nešto posebno puno komali...To je valjda zbog toga jer je postalo toplo pa svi idu na kupanje i niko više-manje nije na kompu!Ma...razumjem i ako je to.Mislim da je dosta za danas,neda mi se više pisati.
POZDRAVI IDU:
-Majdi
-Kiki
-Andrei
-Ani
-Ivani
-Ivi
-Šoletu
-Toniju
-Andrei J.
-Kelly
-Aleksandri
-Frenky
-Triski
-Marti
-Veri
-Endy
-Sari
....i cijeloj ekipi sa izleta...pa-pa!*



| - 14:51 - ...looking for.... (12) | the lost chord... | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.